груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідова, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-03-04T07:55:11Z-
dc.date.available2019-03-04T07:55:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/245-
dc.descriptionДідова Т. О. Управління якістю на малих підприємствах готельного бізнесу (на прикладі підприємств курорту Залізний порт) : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / І. О. Дідова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 14 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент», ОПП «Якість, стандартизація та сертифікація». – ЧНУ імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Магістерська робота присвячена питанням менеджменту якості готельних послуг. Показано, що готельна індустрія є складовою широкої індустрії – гостинності, яка є особливою самостійною галуззю економіки, що складається з групи галузей і підприємств, функції яких полягають у задоволенні різноманітного попиту на різні види відпочинку і розваг. Проведено дослідження якості готельних послуг у трьох установах: пансіонат «Волна», пансіонат «Радуга», отель «Фаворит», які розташовані на узбережжі Чорного моря у м. Залізний Порт Херсонської області. За результатами дослідження привабливості, доступності готельних послуг, задоволеності послугами та пріоритетності властивостей готельних послуг, а також дослідження грамотності клієнтів щодо техніки безпеки у готелях дозволили виявити ті місця, до яких потрібно підвищити увагу керівництва закладу. Змодельовано формування гостинності готелю (за результатами досліджень в отелі «Фаворит»). Побудовано модель управління якістю для отеля «Фаворит». За отриманими результатами експериментального дослідження запропоновано удосконалити систему управління якістю послуг, за допомогою заходів. Напрацьовано варіанти диверсифікації готельних послуг. Розроблено варіанти додаткових послуг у міжсезоння. За допомогою розроблених заходів малі готелі можуть отримати відчутню допомогу щодо підвищення якості послуг, що в цілому позначиться на іміджі підприємства, а також дозволить збільшити конкурентоспроможність.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectКафедра економічних наукen_US
dc.subjectТомілін Ю. А.en_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectгостинністьen_US
dc.titleУправління якістю на малих підприємствах готельного бізнесу (на прикладі підприємств курорту Залізний портen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 073 «Менеджмент»en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дідова-aref.pdf814.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.