груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитриченко, І. С.-
dc.date.accessioned2022-11-17T12:21:31Z-
dc.date.available2022-11-17T12:21:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500-
dc.descriptionДмитриченко І. С. Інформаційний портал організації дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. С. Дмитриченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 124 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню аналогів та розробці інформаційного порталу для організації дистанційного навчання. Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес організації дистанційного навчання. Предмет роботи – засоби інтеграції набору різних програмних засобів організації дистанційного навчання. Мета кваліфікаційної роботи полягає у підвищенні зручності навчального процесу в умовах дистанційної форми навчання шляхом розробки інформаційного порталу для інтеграції набору різних програмних засобів організації дистанційного навчання. Практичне значення інформаційного порталу полягає у можливості його використання в освітніх закладах для забезпечення якісної дистанційної освіти. Кваліфікаційна робота складається з фахового розділу та спеціальної частини з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох фахових розділів, висновків, додатків, спеціального розділу з охорони праці та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, предмет та об’єкт роботи та проводиться короткий огляд поставленої задачі. У першому розділі проводиться аналіз предметної області, а саме визначається поняття інформаційного порталу, способи використання інформаційних порталів у освітньому процесі. Також аналізуються наявні аналоги системи, розробляється технічне завдання та наводиться специфікація вимог. У другому розділі проводиться аналіз засобів розробки застосунку. З’ясовуються етапи розробки вебзастосунків. Наводиться архітектурний шаблон Також аналізуються наявні фреймворки та робиться вибір, який саме краще використовувати для розробки порталу організації дистанційного навчання. На основі обраного фрейморку проводиться аналіз та вибір СКБД. У третьому розділі наведений процес проєктування системи. Наводяться сценарії використання системи та діаграму прецедентів. Також показано макети інтерфейсу вебзастосунку. Далі наведено діаграму класів, схему БД, діаграми станів, діяльності та розгортання для кращого розуміння внутрішньої архітектури застосунку. У четвертому розділі проводиться опис розробки системи. Наводиться процес розробки БД. Далі показано основні сторінки системи. Також показано інтеграцію різних джерел у проєкті та реалізацію інтерактивного розкладу. В кінці наведено тестування системи та його успішні результати.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectДворецький М. Л.uk_UA
dc.subjectінформаційний порталuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectPhp Yii2uk_UA
dc.subjectSQLuk_UA
dc.subjectMySQLuk_UA
dc.subjectСКБД.uk_UA
dc.titleІнформаційний портал організації дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ Дмитриченко І.С. група 408.pdf7.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.