груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамковський, Д. В.-
dc.date.accessioned2022-11-21T12:05:46Z-
dc.date.available2022-11-21T12:05:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2521-
dc.descriptionСамковський Д. В. Desktop-гра жанру клікер на базі Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. В. Самковський ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 90 с.uk_UA
dc.description.abstractДана робота присвячена розробці гри на базі Unity у жанрах клікер та Tower Defence. Об'єкт роботи: розробка desktop застосунку гри у жанрі Tower Defence у середовищі розробки Unity. Предмет роботи: технології та алгоритми ігрового режиму у сучасних ігрових проєктах, реалізованих на ПК. Мета: Вдосконалення напрямку ігрової індустрії за рахунок розробки гри жанру клікер усуненням недоліків ігор-аналогів, а також розширенням ігрового функціоналу. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету, а також проводиться формування предмету та об’єкту роботи, огляд поставленої задачі та сфери застосування. У першому розділі проведено опис аналітичної частини, яка являє собою огляд існуючих відеоігор у жанрах клікер та Tower Defencе, проведення аналізу застосунків-аналогів допомагає сформувати функціонал гри, що розроблюється. Визначається основна особливість ігор такого жанру, завдяки чому було сформовано загальне розуміння предметної області. Крім того сформовано та описано специфікації вимог до програмного забезпечення. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, включаючи моделювання предмету та об'єкту дослідження, крім того, опис функціональних та інформаційних моделей, та архітекруту програмного застосунку. Описано ігрові сценарії гри, збереження ігрового процессу та отримання винагород. У третьому розділі описується процес вибору мови програмування С#, середовища розробки VisualStudiо та ігрового двигуна Unity. Також частиною розділу є опис виконаної роботи з конструювання програмного забезпечення, включаючи розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів гри. У четвертому розділі продемонстровано проведену роботу з кодування, створення моделей та необхідних матеріалів для розміщення на сценах Desktop-гри, при розробці в Unity, а також процес тестування, крім того описується розробка ігрового меню та налаштувань, які дозволять користувачу як найшвидше зрозуміти та адаптуватися під управління гри, та долучитися до ігрового процесуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectГорбань Г. В.uk_UA
dc.subjectрозробка на Unityuk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectDesktop-граuk_UA
dc.subjectTower Defenceuk_UA
dc.subjectгра жанру клікерuk_UA
dc.subjectрозробка на C#uk_UA
dc.subjectгра для Windowsuk_UA
dc.subjectстворення асету для гриuk_UA
dc.subjectгра-клікерuk_UA
dc.titleDesktop-гра жанру клікер на базі Unityuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самковський_КРБ.pdf5.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.