Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яшников, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T13:51:31Z | - |
dc.date.available | 2023-02-23T13:51:31Z | - |
dc.date.issued | 2023-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590 | - |
dc.description | Яшников Д. В. Комп'ютерна 3D гра з процедурною генерацією ігрового середовища ваги : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. В. Яшников ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2023. - 83 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – покращення ігрового процесу за рахунок процедурної генерації ігрового середовища шляхом використання системи Blueprint. Завдання: аналіз предметної галузі, дослідження алгоритмів процедурної генерації ігрового контенту, моделювання та проєктування гри, розробка комп’ютерної 3D гри з процедурною генерацією, тестування гри, дослідження результатів застосування процедурної генерації ігрового середовища. Об'єктом дослідження є процес процедурної генерації ігрового середовища. Предметом дослідження є технологія Blueprint в Unreal Engine 4 у якості ігрового рушія для 3D комп'ютерної гри з процедурною генерацією ігрового середовища. У вступі розкривається актуальність використання процедурної генерації, програмного рушія Unreal Engine та системи Blueprint, ставиться проблема, мета і завдання дослідження, визначаються об'єкт та предмет дослідження. У першому розділі роботи проводиться системний аналіз обраної предметної області та, на його основі, формулюється постановка завдань та специфікація вимог до гри. У другому розділі описується моделювання та проєктування гри. У третьому розділі описується реалізація процедурної генерації, освітлення, робота з ландашфтом та ігровим середовищем. У четвертому розділі описується реалізація гри, а саме: атаки персонажів, система досвіду та рівнів, зберігання гри, робота з ефектами та анімаціями та тестування продуктивності гри. У висновках проводиться аналіз роботи та отриманих результатів. У спеціальній частині з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях описано техніку безпеки при роботі в приміщеннях із комп’ютерним обладнанням. КРМ викладена на 83 сторінки, вона містить 4 розділи, 95 ілюстрацій, 1 таблицю, 25 джерел в переліку посилань. The goal of the work is to improve the game process due to the procedural generation of the game environment by using the Blueprint system. Tasks: analysis of the subject area, research of algorithms for the procedural generation of game content, modeling and design of the game, development of a computer 3D game with procedural generation, game testing, research of the results of the application of the procedural generation of the game environment. The object of research is the process of procedural generation of the game environment. The subject of the study is Blueprint technology in Unreal Engine 4 as a game engine for a 3D computer game with procedural generation of the game environment. The introduction reveals the relevance of using procedural generation, Unreal Engine and the Blueprint system, sets the problem, goal and task of the research, defines the object and subject of the research. In the first section of the work, a systematic analysis of the selected subject area is carried out and, on its basis, the statement of the problem and the specification of the requirements for the game are formulated. The second chapter describes the modeling and design of the game. The third chapter describes the implementation of procedural generation, lighting, working with the landscape and game environment. The fourth chapter describes the implementation of the game, namely: character attacks, the experience and level system, saving the game, working with effects and animations, and testing the performance of the game. In the conclusions, an analysis of the work and the obtained results is carried out. The special part on occupational health and safety in emergency situations describes safety techniques when working in premises with computer equipment. MQW is laid out on 83 pages, it contains 4 sections, 95 illustrations, 1 table, 25 sources in the list of links. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Кандиба І. О. | uk_UA |
dc.subject | розробка ігор | uk_UA |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
dc.subject | Blueprint | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | ігровий продукт | uk_UA |
dc.subject | HUD | uk_UA |
dc.subject | game development | uk_UA |
dc.subject | procedural generation | uk_UA |
dc.subject | Blueprint | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | game product | uk_UA |
dc.subject | HUD | uk_UA |
dc.title | Комп'ютерна 3D гра з процедурною генерацією ігрового середовища ваги | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Яшников.pdf | 7.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.