груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко, І. І.-
dc.date.accessioned2023-02-27T13:37:20Z-
dc.date.available2023-02-27T13:37:20Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2607-
dc.descriptionГордієнко І. І. Програмування фізичної підготовки футбольних воротарів навчально-тренувальних груп на етапі змагання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 017 «Фізична культура і спорт» / І. І. Гордієнко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 101 с.uk_UA
dc.description.abstractСтруктура роботи. Кваліфікаційна робота викладена на 101 сторінках тексту та складається із вступу, розділів: «Огляд літератури», «Матеріали та методи дослідження», «Результатів дослідження та їх обговорення», та висновків. Бібліографія включає 162 робіт. Робота ілюстрована 14 малюнками та 24 таблицями. Мета дослідження – підвищення ефективності фізичної підготовки воротарів навчально-тренувальних груп на етапі змагання. У процесі реалізації поставленої мети вирішувалися такі основні завдання: 1. Вивчити особливості вікового розвитку рухових здібностей футболістів 12-18 років, включаючи воротарів. 2. Розробити кількісні критерії оцінки фізичної підготовленості воротарів навчально-тренувальних груп дитячих спортивних шкіл. 3. Експериментально обґрунтувати методику програмування фізичної підготовки воротарів 15-16 років у змагальному періоді Об'єкт дослідження. Прояви рухових здібностей юних футболістів на різних етапах вікового та спортивного онтогенезу. Предмет дослідження. Фізична підготовка воротарів 15-16 років, заснована на використанні методичного підходу як програмування тренувального процесу. Методи дослідження: вивчення та аналіз наукової та науково-методичної літератури; педагогічні спостереження за тренувальним процесом юних воротарів та хронометраж навантажень; педагогічне тестування фізичної підготовки; тестування психомоторних та координаційних здібностей; реєстрація показників змагальної діяльності; методи математичної статистики; організація дослідження та педагогічний експеримент. Отримані результати були опрацьовані за допомогою методів варіаційної статистики. Практична значимість дослідження. Практична значимість результатів роботи характеризується можливістю їх використання у таких напрямках: • у системі комплексного контролю за рівнем підготовленості воротарів навчально-тренувальних груп СДЮШОР • при плануванні тренувальних навантажень у змагальному періоді річного циклу підготовки воротарів 15-16 років; • при внесенні корекції до програмно-нормативних документів для ДЮСШ та СДЮШОР з футболу; • у системі силової та швидкісно-силової підготовки воротарів навчально-тренувальних груп 5-6 років навчання. Особистий внесок автора. Автором проведено аналіз та систематизацію даних джерел літератури за темою кваліфікаційної роботи, розроблені напрямки дослідження, сформульована мета і задачі дослідження. Автором сумісно з науковим керівником проведене моделювання схеми побудови експерименту. Ввиконані самостійно всі розділи дослідження. Автором самостійно проведено аналіз та узагальнення результатів дослідження, написання всіх розділів кваліфікаційної роботи, формулювання висновків та практичних рекомендацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра олімпійського та професійного спортуuk_UA
dc.subjectТупєєв Ю. В.uk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectфутболісти воротаріuk_UA
dc.subjectетап змаганьuk_UA
dc.titleПрограмування фізичної підготовки футбольних воротарів навчально-тренувальних груп на етапі змаганняuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 017 «Фізична культура і спорт»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гордієнко І.І..pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.