груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудак, О.-
dc.date.accessioned2019-03-04T10:25:48Z-
dc.date.available2019-03-04T10:25:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/261-
dc.descriptionРудак О. Управління якістю послуг поштово-логістичних компаній (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА») : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. Рудак ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 17 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент», ОПП «Якість, стандартизація та сертифікація». – ЧНУ імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Магістерська робота присвячена аналізу шляхів підвищення якості поштово-логістичних послуг через бурхливий розвиток поштово-логістичних компаній в Україні. Мета роботи полягали в обгрунтуванні розроблення шляхів підвищення рівня якості послуг поштово-логістичних компаній. Поставлено експеримент із визначення споживчих пріоритетів для клієнтів ТОВ «Нова пошта» методом «таємного клієнта» і соціального опитування. Також використано метод електронного опитування споживачів через sms-повідомлення після здійснення покупцем оплати послуги, а також матеріали вибіркового опитування споживачів у деяких відділеннях підприємства у м. Миколаєві. Встановлено послуги для базового рівня якості поштово-логістичного сервісу. Характеристиками базового рівня якості виступають доступність, функціональність, надійність і задоволеність. Визначено важливість додаткових послуг ТОВ «Нова пошта»: обслуговування E-commerce – доставка Інтернет-замовлень; послуги з електронного грошового переказу через каси ForPost; послуги фулфілмента. Побудовано дерево інтегральної якості поштово-логістичних послуг ТОВ «Нова пошта». Побудовано діаграми Ісікаві базового і додаткового рівнів якості послуг ТОВ «Нова пошта». Показано, що високі темпи зростання попиту на послуги ТОВ «Нова пошта» також забезпечується втіленням системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015. Робота компанії «Нова Пошта» ґрунтується на п’яти принципах: якість — сервіс — персонал — розвиток — ефективність. Впровадження цих постулатів на практиці дозволило Компанії стати безумовним лідером на ринку експрес -доставки. Ключовою концепцією політики у сфері якості є безперервне вдосконалення і оптимізація бізнес-процесівen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectКафедра економічних наукen_US
dc.subjectГригор'єва Л. І.en_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectпоштово-логістичні послугиen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.titleУправління якістю послуг поштово-логістичних компаній (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)en_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 073 «Менеджмент»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудак_аref.pdf547.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.