груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2675
Title: Інтелектуальні компоненти комп’ютерної гри на базі рушія ren’py
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Authors: Кузнецов, Є. С.
Keywords: кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Гожий О. П.
інтелектуальні компоненти
ігровий штучний інтелект
візуальна новела
комп’ютерна гра
дерево рішень
intelligent components
game artificial intelligence
visual novel
computer game
decision tree
Issue Date: Feb-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність даної роботи полягає у необхідності розкриття та використання інтелектуальних компонентів в візуальній новелі, а саме система вибору, система діалогів та ігровий штучний інтелект, так як він є головним інтелектуальним компонентом комп’ютерної гри і дані компоненти використовувались для вирішення відповідної задачі. Об’єктом дослідження є процес створення комп’ютерної гри в жанрі візуальна новела з використанням інтелектуальних компонентів, таких як система діалогів, система вибору та ігровий штучний інтелект. Предметом дослідження є практична реалізація використання інтелектуальних компонентів в візуальній новелі, в якій повністю розкривається їх застосування. Метою дослідження є розкриття та використання інтелектуальних компонентів в візуальній новелі за допомогою ігрового рушія. В результаті виконання роботи було досліджено використання в візуальній новелі таких інтелектуальних компонентів, як система вибору, система діалогів та ігровий штучний інтелект. Дана робота складається з п’яти розділів. Кожен розділ відповідно присвячений: аналізу ігрового рушія Ren’py, інтелектуальним компонентам і методам, на яких вони базуються, моделюванню і аналізу отриманих результатів, охороні праці, методичній частині магістерської роботи. Загальний обсяг роботи – 87 сторінок. Магістерська кваліфікаційна робота містить 63 рисунків, 3 таблиці і посилання на 45 літературних джерел. A relevance of this work lies in the need to reveal and use intellectual components in the visual novel, namely the selection system, dialogue system and game artificial intelligence, as it is the main intelligent component of the computer game and these components were used to solve the corresponding problem. An object of research is the planning and optimization of transport routes. A object of research is the process of creating a computer game in the visual novel genre using intelligent components, such as a dialogue system, a selection system, and game artificial intelligence. A purpose of the study is to reveal and use intelligent components in a visual novel using a game engine. As a result of the work, the use of such intelligent components as the selection system, dialogue system and game artificial intelligence in the visual novel was investigated. This work consists of five sections.. Each of them is devoted to: analysis of the Ren'py game engine, intelligent components and methods on which they are based, modeling and analysis of the obtained results, labor protection and life safety, methodological part of the master's work. The overall scope of the work is 87 pages. Thesis contains 63 figures, 3 tables and 45 sources in it.
Description: Кузнецов Є. С. Інтелектуальні компоненти комп’ютерної гри на базі рушія ren’py : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Є. С. Кузнєцов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 56 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2675
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузнецов.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.