груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавиденко, Я. К.-
dc.date.accessioned2023-03-14T14:20:26Z-
dc.date.available2023-03-14T14:20:26Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2696-
dc.descriptionДавиденко Я. К. Формування риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / Я. К. Давиденко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 119 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі обґрунтовано систему роботи з розвитку риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчання. Розкрито роль риторичної компетентності у формуванні професійного образу майбутніх фахівців з історії. Розроблено систему вправ і завдань з використанням технологій дистанційного навчання для студентів-істориків. Описано хід та результати констатувального та формувального експериментів. Виявлено, що рівень володіння риторичною компетентністю підвищиться, якщо розвиток риторичної компетентності студентів-істориків здійснювати з використанням технологій дистанційного навчання; ураховувати психологічні та психолінгвістичні чинники формування риторичної компетентності студентів; раціонально поєднувати інноваційні методи, прийоми та засоби дистанційного навчання, що активізуватимуть пізнавальну діяльність студентів; використовувати розроблену систему вправ і завдань, що забезпечить комплексне та поетапне формування риторичної компетентності. Підсумовується, що розвиток риторичної компетентності буде ефективним, якщо здійснюватиметься на основі сучасних платформ для дистанційного навчання з використанням інноваційних прийомів. The thesis substantiates the system of work on the development of rhetorical competence of future historians using distance learning technologies. The role of rhetorical competence in the formation of the professional image of future history specialists is revealed. The system of exercises and tasks using distance learning technologies for students of history is developed. The process and results of the stating and formative experiments are described. It has been found that the level of rhetorical competence will increase if the development of rhetorical competence of history students is carried out using distance learning technologies; psychological and psycholinguistic factors of formation of students' rhetorical competence are taken into account; innovative methods, techniques and means of distance learning are rationally combined to activate students' cognitive activity; the developed system of exercises and tasks is used to ensure comprehensive and gradual formation of rhetorical competence. It is summarized that the development of rhetorical competence will be effective if it is carried out on the basis of modern platforms for distance learning using innovative techniques.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра української філології та міжкультурної комунікаціїuk_UA
dc.subjectДенищич Т. А.uk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectриторична компетентністьuk_UA
dc.subjectдистaнцiйнe нaвчaнняuk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectриторикаuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectrhetorical competenceuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectlearning technologiesuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectrhetoricuk_UA
dc.titleФормування риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давиденко.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.