груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуряга, А. С.-
dc.date.accessioned2023-07-04T12:00:40Z-
dc.date.available2023-07-04T12:00:40Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2874-
dc.descriptionБуряга А. С. Роль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота» / А. С. Буряга ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 71 с.uk_UA
dc.description.abstractБакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичного обґрунтування ролі соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді. Об’єктом розгляду є процес формування професійної перспективи учнівської молоді. Предметом дослідження - роль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді. У ході дослідження здійснено аналіз структури та змісту поняття професійна перспектива, проаналізовано український і зарубіжний досвід у формуванні професійної перспективи, обґрунтовано сутність закладу загальної середньої освіти та визначено роль соціального педагога в цьому процесі, визначена об'єкт-суб'єктність учнівської молоді та особливості формування у неї професійної перспективи, розроблено рекомендації щодо шляхів формування професійної перспективи учнівської молоді. Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, які формуються з трьох підрозділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел із 38 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 71 сторінок, з них – 61 основного тексту. The bachelor's thesis is devoted to the study of the theoretical justification of the role of the social pedagogue in the formation of the professional perspective of student youth. The object of consideration is the process of forming the student's professional perspective young people. The subject of the study is the role of the social pedagogue in the formation of professional perspectives of student youth. In the course of the study, an analysis of the structure and content of the concept of a professional perspective was carried out, Ukrainian and foreign experience in the formation of a professional perspective was analyzed, the essence of a general secondary education institution was substantiated and the role of a social pedagogue in this process was determined, the object-subjectivity of student youth and the peculiarities of the formation were determined it has a professional perspective, recommendations have been developed on ways of forming the professional perspective of schoolchildren. The bachelor's thesis consists of an introduction, two sections, which are formed from three subsections, conclusions to them, general conclusions, a list of used sources from 38 items, and appendices. The total volume of the work is 71 pages, of which 61 are the main text.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної роботи, управління і педагогікиuk_UA
dc.subjectЧубук Р. В.uk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійна перспективаuk_UA
dc.subjectучнівська молодьuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectsocial pedagogueuk_UA
dc.subjectprofessional perspectiveuk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.subjectcareer guidanceuk_UA
dc.subjectprofessional selfdeterminationuk_UA
dc.titleРоль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молодіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буряга А._ДРБ.pdf759.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.