груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2888
Title: Ігровий застосунок на основі рушія Unreal Engine
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Ткач, Д. І.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Боровльова С. Ю.
ігровий застосунок
Unreal Engine
графічний рушій
розробка гри
віртуальна реальність
game application
Unreal Engine
graphics engine
game development
virtual reality
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Зважаючи на все більшу популярність ігор у світі, розробка програмного забезпечення на платформі Unreal Engine для створення ігрових застосунків є актуальною темою. Unreal Engine є потужним інструментом для створення ігор різних жанрів, таких як екшн, рольові ігри, стратегії та інші. За допомогою Unreal Engine можна розробити ігри з високоякісною графікою та реалістичною фізикою, що робить гру більш привабливою для користувачів. Більш того, Unreal Engine надає можливість розробникам створювати гри для різних платформ, включаючи ПК, консолі, мобільні пристрої та інші. Об’єкт кваліфікаційної роботи – процеси, що пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Предмет кваліфікаційної роботи – інструментальні засоби та інформаційні технології розробки ігрового застосунку. Метою кваліфікаційної роботи є популяризація відеогри серед непрофесійних гравців, шляхом створення проєкту в Unreal Engine з простим але інтенсивним геймплеєм та атмосферним сеттінгом, що задовольнить потреби таких користувачів та буде позитивно впливати на їх психологічний стан. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналіз сучасних автоматизованих ресурсів для створення ігрового застосунку. Визначити переваги та недоліки даної платформи. 2. Сформулювати вимоги до ігрового застосунку. 3. Спроєктувати та змоделювати ігровий застосунок. 4. Розробити функціональні модулі ПЗ та спроєктувати зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який дозволить споживачам легко розібратися в управлінні та проходженні ігрового застосунку. У першому розділі КРБ проведено аналіз сучасних ігрових застосунків та ресурсів, що розроблені на базі рушія Unreal Engine. Оцінено сильні та слабкі сторони кожного застосунку, проведено порівняльний аналіз. У другому розділі визначено вимоги до програмного забезпечення ігрового застосунку на основі результатів аналізу сучасних ігрових застосунків та ресурсів, що розроблені на базі рушія Unreal Engine. Третій розділ включає проєктування та моделювання програмного забезпечення для ігрового застосунку на базі рушія Unreal Engine. Це було виконано, включаючи створення архітектурної діаграми та діаграми потоків даних, діаграми варіантів використання та інших відповідних моделей. Четвертий розділ охоплює розробку функціональних програмних модулів та створення зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу, щоб дозволити гравцям легко керувати грою. Результатом КРБ є функціональний ігровий застосунок, розроблений на базі рушія Unreal Engine в процесі комплексного аналізу, проєктування та розробки. КРБ викладена на 71 сторінках, вона містить 4 розділи, 25 ілюстрацій, 9 таблиць, 10 джерел в переліку посилань Given the increasing popularity of games in the world, software development on the Unreal Engine platform for creating game applications is a hot topic. Unreal Engine is a powerful tool for creating games of various genres, such as action, roleplaying, strategy, and others. With the help of Unreal Engine, you can develop games with high-quality graphics and realistic physics, which makes the game more attractive to users. Moreover, Unreal Engine allows developers to create games for various platforms, including PC, consoles, mobile devices, and others. The object of qualification work is the processes associated with the organization and creation of a game application. The subject of qualification work is tools and information technologies for developing a game application. The purpose of the qualification work is to popularize the video game among non-professional players by creating a project in Unreal Engine with simple but intense gameplay and atmospheric setting that will meet the needs of such users and have a positive impact on their psychological state. To achieve this goal, the following tasks need to be solved: 1. Analyze modern automated resources for creating a gaming application. Identify the advantages and disadvantages of this platform. 2. Specification of requirements for the game application. 3. Design and modeling of the game application. 4. Development of functional software modules and design of a convenient and intuitive interface and options that will allow consumers to easily understand the management and passage of the gaming application. The first section of the CRB analyzes modern gaming applications and resources developed on the basis of the Unreal Engine. The strengths and weaknesses of each application are assessed, and a comparative analysis is conducted. The second section defines the requirements for the software of the game application based on the results of the analysis of modern game applications and resources developed on the basis of the Unreal Engine. The third section includes the design and modeling of the software for the game application based on the Unreal Engine. This was accomplished by creating an architecture and data flow diagram, use case diagram, and other relevant models. The fourth section covers the development of functional program modules and the creation of a user-friendly and intuitive interface to allow players to easily control the game. The result of the CRB is a functional gaming application developed on the basis of the Unreal Engine in the process of comprehensive analysis, design and development. The CRB is set out on 71 pages, it contains 4 sections, 25 illustrations, 9 tables, 10 sources in the list of references.
Description: Ткач Д. І. Ігровий застосунок на основі рушія Unreal Engine : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. І. Ткач ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 71 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2888
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткач КРБ.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.