груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897
Title: Ігровий застосунок в жанрі Action RPG нa ocнoвi рушiя Unrеаl Engine
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Гільщанський, В. М.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Кандиба І. О.
ігровий застосунок
Action RPG
Unreal Engine
графічна складова
геймплей
тестування
ігрові механіки
game application
graphic component
gameplay
testing
game mechanics
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки ігрового застосунку вжанрі Action RPG. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментарій рушія Unreal Engine 5 для розробки гри у жанрі Action RPG. Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення ігрового процесу гри в жанрі Action RPG шляхом розробки застосунку з використанням інструментарію Unreal Engine 5. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити такі завдання: 1. проведення аналізу існуючих ігор в жанрі Action RPG; 2. дослідження функціональних можливостей рушія Unreal Engine 5 та його інструментарію для розробки ігрового застосунку в жанрі Action RPG; 3. розробка концепту ігрового світу та персонажів на основі жанру Action RPG; 4. розробка геймплею, включаючи бої, завдання, локації та інші ігрові елементи; 5. розробка графіки, звукового супроводу та інших аудіовізуальних ефектів; 6. проведення тестування розробленого прототипу. Робота спрямована на розробку високоякісного ігрового застосунку в жанрі Action RPG на основі рушія Unreal Engine. Графічна складова гри високої якості, наявні різноманітні геймплейні можливості, використано сучасні технологій розробки ігрових застосунків. У вступі визначається актуальність теми, предмет та об’єкт роботи та проводиться короткий огляд поставленої задачі. У першому розділі проводиться аналіз предметної області, розглядаються основні характеристики жанру Action RPG, аналізуються наявні аналоги системи з’ясовуються етапи розробки. У другому розділі проводиться аналіз вимог до системи та етапів її створення. Надається огляд на історію появи UML, розглядаються основні поняття та типи діаграм в UML та створюються власні. У третьому розділі представляється потужний стек технологій для розробки ігрових застосунків, описується виконана робота з моделювання. У четвертому розділі розглядається процес створення меню та інтерфейсу користувача. Реалізовується керуванням персонажем та інші компоненти гри. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів. У спеціальній частині з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях йдеться про техніку безпеки при роботі в офісних приміщеннях із комп’ютерним обладнанням. КРБ викладена на 66 сторінки, вона містить 4 розділи, 54 ілюстрацій, 2 таблиці, 11 джерел в переліку посилань. The object of qualification work is the process of developing a game application in the genre of Action RPG. The subject of the qualification work is the tools of the Unreal Engine 5 engine for developing a game in the genre of Action RPG. The purpose of the qualification work is to improve the gameplay of the game in the genre of Action RPG by developing an application using the Unreal Engine 5 ools. To achieve this goal, it is necessary to solve the following tasks: 1. analyzing existing games in the genre of Action RPG; 2. studying the functionality of the Unreal Engine 5 engine and its tools for developing an Action RPG game application; 3. development of the concept of the game world and characters based on the Action RPG genre; 4. development of gameplay, including battles, tasks, locations and other game elements; 5. development of graphics, sound and other audiovisual effects; 6. testing of the developed prototype. The work is aimed at developing a high-quality gaming application in the Action RPG genre based on the Unreal Engine. The graphic component of the game is of high quality, there are various gameplay features, and modern technologies for developing game applications are used. The introduction defines the relevance of the topic, the subject and object of the work, and provides a brief overview of the task. The first section analyzes the subject area, considers the main characteristics of the Action RPG genre, analyzes the existing analogs of the system, and clarifies the stages of development. The second section analyzes the requirements for the system and the stages of its creation. An overview of the history of UML is provided, the basic concepts and types of diagrams in UML are considered, and your own diagrams are created. The third section presents a powerful technology stack for the development of gaming applications and describes the modeling work performed. The fourth section describes the process of creating menus and user interfaces. It implements character controls and other game components. The conclusion analyzes the work done and the results obtained. The special section on labor protection and safety in emergency situations deals with safety precautions when working in office premises with computer equipment. The Bachelor's project is set out on 66 pages, it contains 4 sections, 54 illustrations, 2 tables, 11 sources in the list of references.
Description: Гільщанський В. М. Ігровий застосунок в жанрі Action RPG нa ocнoвi рушiя Unrеаl Engine : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. М. Гільщанський ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 66 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гільщанський КРБ.pdf4.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.