груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2901
Title: Мобільна гра казуального жанру з використанням 3D-моделювання
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Мальцева, В. М.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Бойко А.П.
мобільна гра
головоломка
гра-головоломка
логіка
статистика
ігровий рушій
Unity
моделювання
проєктування
анімація
діаграма
програмне забезпечення
mobile game
puzzle
puzzle game
logic
statistics
modeling
design
animation
diagram
software
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Мобільні ігри вже заполонили весь світ, в них грають як і діти, так і дорослі. Вони приваблюють користувачів своїм дизайном, сюжетом, персонажами та механікою. Їдучи в автобусі або чекаючи когось, чи іноді просто хочеться згаяти час, то ми звертаємось саме до мобільних ігор. Благо індустрія мобільних розваг зробила все, щоб така можливість у нас була. Зараз в AppStore і Google Play можна знайти ігри на будь-який смак. Метою роботи є розвиток логічного мислення, уваги, стратегічних навичок за рахунок розробки казуальної гри головоломки з використанням тривимірного моделювання. Об’єктом роботи є процес розробки мобільної гри казуального жанру з використанням тривимірного моделювання, використовуючи середовище розробки Unity. Предметом роботи є сучасні технології розробки мобільних застосунків розважального характеру. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: ̶ дослідити категорії ігор; ̶ проаналізувати ігровий ринок; ̶ сформувати головні вимоги майбутнього застосунку; ̶ спроєктувати необхідні 3д моделі; ̶ створити анімації; ̶ створити елементи дизайну інтерфейсу; ̶ реалізувати програмну частину застосунку; ̶ провести тестування. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків, спеціального розділу з охорони праці та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність, науково-практичне значення обраної теми, мету і завдання роботи, об’єкт та предмет дослідження. У першому розділі кваліфікаційної роботи проводиться аналітична частина сфери ігрової розробки. У другому розділі було описане моделювання та технічне проектування проєкту за допомогою створень діаграм. У третьому розділі розглядається моделювання та програмна реалізація. У четвертому розділі продемонстровано тестування програмного забезпечення, калькуляція проєкту та мінімальні вимоги. У спеціальній частині з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях йдеться про техніку безпеки при роботі в офісних приміщеннях із комп’ютерним обладнанням та допоміжними приладами. Структура та обсяг роботи. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з анотації, вступу, чотирьох розділів, висновків, переліку джерел посилання з 17 джерел. Основна частина роботи становить 67 сторінок, серед яких 55 рисунків та 12 таблиць. Mobile games have already taken over the whole world, they are played by both children and adults. They attract users with their design, story, characters and mechanics. When riding the bus or waiting for someone, or sometimes we just want to pass the time, we turn to mobile games. Fortunately, the mobile entertainment industry has done everything to ensure that we have this opportunity. Now in AppStore and Google Play you can find games for every taste. The object is the process of developing a casual mobile game using threedimensional modeling using the Unity development environment. The subject of the study is modern technologies for the development of mobile entertainment applications. The purpose of the work is the development of logical thinking, attention, and strategic skills through the development of a casual puzzle game using threedimensional modeling. To achieve the goal, the following tasks must be completed: ̶ explore the categories of games ̶ analyze the gaming market. ̶ form the main requirements of the future application. ̶ design the necessary 3D models. ̶ create animations. ̶ create interface design elements. ̶ implement the software part of the application. ̶ conduct testing. The bachelor's thesis consists of an introduction, fourth sections, conclusions, appendices, a special section on labor protection and a list of reference sources. The introduction defines the relevance, scientific and practical significance of the chosen topic, the purpose and task of the work, the object and subject of the research. In the first section of the qualification work, the analytical part of the field of game development is carried out. The second chapter described the modeling and technical design of the project with the help of diagrams. The third chapter deals with modeling and software implementation. The fourth chapter demonstrates software testing, project costing, and minimum requirements. The special part on occupational health and safety in emergency situations deals with safety techniques when working in office premises with computer equipment and auxiliary devices. Structure and scope of work. The bachelor's qualification work consists of an abstract, an introduction, four sections, conclusions, a list of reference sources has 17 sourses. The main part of the work consists of 67 pages, including 55 figures and 12 tables.
Description: Мальцева В. М. Мобільна гра казуального жанру з використанням 3D-моделювання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. М. Мальцева ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 69 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2901
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мальцева КРБ.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.