груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2904
Title: Ігровий застосунок в жанрі Roguelike. Розробка ігрового середовища
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Полухін, Ю. С.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Кандиба І. О.
Розробка ігор
рушій Unity
2D-гра
ігрове середовище
графіка
звуковий ефект
розробка
візуалізація
оптимізація
Game development
Unity engine
2D game
game environment
graphics
sound ef ects
development
visualization
optimization
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Ігри жанру Roguelike набули значної популярності серед геймерів завдяки своїй складній та непередбачуваній природі. Цей жанр продовжує приваблювати відданих шанувальників, створюючи попит на нові та інноваційні ігри в стилі Roguelike. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процеси пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Unity залишається одним з провідних ігрових рушіїв в індустрії, відомим своєю доступністю, універсальністю та потужним набором функцій. Багато розробників обирають Unity як найкращий рушій для створення ігор у стилі Roguelike завдяки його широкому розповсюдженню, обширній документації та активній підтримці спільноти. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки ігрового середовища гри в жанрі Roguelike. Для досягнення цієї мети було вирішено наступні завдання: 1. Проведено аналіз сучасних застосунків того ж жанру. Визначено їх сильні та слабкі сторони. 2. Складено специфікацію вимог до програмного забезпечення ігрового застосунку у жанрі Rogue Like. 3. Спроєктовано та змодельовано ігрове середовище для гри у жанрі Roguelike. 4. реалізовано ігрове середовище для гри в жанрі Roguelike: 4.1. створено палітру для кольорового стилю гри; 4.2. розроблено графічний стиль; 4.3. створено ігрову графіку; 4.4. створено групи звукових ефектів; 4.5. налаштовано ігрову камеру; 4.6. розроблено систему для багатокористувацької гри; 5. Проведено тестування та апробацію ігрового середовища. У першому розділі КРБ проведено аналіз предметної сфери розробки комп’ютерних ігор Другий розділ включає в себе моделювання складових частин ігрового середовища. Третій розділ включає в себе програмну реалізацію ігрового середовища. Результатом КРБ є ігрове середовище для гри в жанрі Roguelike яке чудово комбінується з ігровими механіками, та створює приємне та динамічне зображення. КРБ викладена на 71 сторінок, вона містить 4 розділи, 34 ілюстрацій, 17 таблиці, 6 джерел в переліку посилань. Roguelike games have gained significant popularity among gamers due to their challenging and unpredictable nature. This genre continues to attract dedicated fans, creating a demand for new and innovative Roguelike-style games. The subject of this research work is the processes associated with the organization and creation of a game application. Unity remains one of the leading game engines in the industry, known for its accessibility, versatility, and powerful set of features. Many developers choose Unity as the best engine for creating Roguelike games, thanks to its widespread usage, extensive documentation, and active community support. The research objective focuses on the processes related to the organization and creation of a game environment for Roguelike genre games. To achieve this goal, the following tasks have been identified: 1. An analysis of contemporary applications within the same genre has been conducted, identifying their strengths and weaknesses. 2. The software requirements specification for the Roguelike game application has been created. 3. The game environment for the Roguelike genre has been designed and modeled. 4. The game environment for playing in the Roguelike genre has been implemented: 4.1. A color palette has been created for the game's visual style. 4.2. The graphic style has been developed. 4.3. The game graphics have been created. 4.4. Sound effect groups have been created. 4.5. The game camera has been configured. 4.6. A multiplayer system has been developed for the game. 5. The game environment has been tested and evaluated. The first section of the research paper (KRB) includes an analysis of the subject area of computer game development. The second section comprises the modeling of the components of the game environment. The third section involves the software implementation of the game environment. The result of the KRB is a game environment for Roguelike genre that integrates well with the gameplay mechanics and creates a pleasant and dynamic depiction. The KRB consists of 71 pages, divided into four sections, with 34 illustrations, 17 tables, and six references in the bibliography.
Description: Полухін Ю. С. Ігровий застосунок в жанрі Roguelike. Розробка ігрового середовища : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Ю. С. Полухін ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 63 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2904
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полухін КРБ .pdf4.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.