груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПещерьова, В. С.-
dc.date.accessioned2023-08-09T12:36:09Z-
dc.date.available2023-08-09T12:36:09Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947-
dc.descriptionПещерьова В. С. Адаптивний інтерфейс навчальної платформи на основі технологій UX/UI : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / В. С. Пещерьова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 120 с.uk_UA
dc.description.abstractЖиття у стані постійних змін – це потреба в технологіях UX/UI. Нові запити користувачів з’являються щодня, тому вдосконалення UX/UI константне. Об’єктом роботи є процес створення дизайну інтерфейсу навчальних платформ. Предмет роботи: технології UX/UI у проєктуванні дизайну адаптивного інтерфейсу робочого простору студента у навчальній платформі. Мета: підвищення рівня Usability навчальних платформ шляхом проєктування інтерактивних десктопного та мобільного прототипів інтерфейсу робочого простору студента у навчальній платформі із застосуванням технологій UX/UI. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі оглянуто наукові публікації. Проаналізовано аналоги актуальних навчальних платформ, тренди. Поставлено задачу практичної частини. У другому розділі визначено аспекти створення дизайну інтерфейсу на основі UX/UI. Третій розділ представляє UX дизайн робочого простору студента. У четвертому розділі спроєктовано UI дизайн, інтерактивний десктопний та мобільний прототипи у середовищі розробки Figma. Проведено тестування. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 104 сторінки, 88 рисунків, 2 таблиці, 29 використаних джерел та 2 додатки. Living in a state of constant change is a necessity for UX/UI technologies. New user requests appear every day, so the improvement of UX/UI is constant. The object of work is the process of creating an interface design for learning platforms. The subject: UX/UI technologies in designing an adaptive interface of a student's workspace in a learning platform. The objective: to increase the level of Usability of learning platforms by designing interactive desktop and mobile prototypes of the student workspace interface in a learning platform using UX/UI technologies. The explanatory note consists of an introduction, four chapters, conclusions, and appendices. The first chapter reviews scientific publications. Analogues of current learning platforms and trends were analysed. The task of the practical part was set. The second chapter defines the aspects of creating an interface design based on UX/UI. The third chapter presents the UX design of the student's workspace. In the fourth chapter, the UI design, interactive desktop, and mobile prototypes were designed in the Figma development environment. Testing was carried out. The bachelor's qualification work contains 104 pages, 88 figures, 2 tables, 29 sources, and 2 appendices.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectКалініна І. О.uk_UA
dc.subjectUXuk_UA
dc.subjectдосвід користувачаuk_UA
dc.subjectUIuk_UA
dc.subjectінтерфейс користувачаuk_UA
dc.subjectUsabilityuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectінтерактивний прототипuk_UA
dc.subjectнавчальна платформаuk_UA
dc.subjectuser experienceuk_UA
dc.subjectuser interfaceuk_UA
dc.subjectadaptabilityuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectinteractive prototypeuk_UA
dc.subjectlearning platformuk_UA
dc.titleАдаптивний інтерфейс навчальної платформи на основі технологій UX/UIuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пещерьова Вікторія БКР.pdf5.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.