груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2955
Title: Ігровий застосунок в жанрі платформер на рушії Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Authors: Ященко, Л. В.
Keywords: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Боровльова С. Ю.
гра
Unity
персонаж
клас
спрайт
game
character
class
sprite
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність роботи полягає в зниженні стресу гравця під час гри у врахуванні военного стану, де люди стикаються зі збільшеним рівнем стресу та напруги і необхідністю відволіктися. Об'єкт роботи – процеси розробки двовимірного ігрового застосунку у жанрі платформер для ПК. Предмет роботи – алгоритми та підходи до розробки комп’ютерних 2D ігор в середовищі Unity. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є популяризація відеогри серед непрофесійних гравців, шляхом створення проєкту в Unity з простим але інтенсивним геймплеєм та атмосферним сеттінгом, що задовольнить потреби таких користувачів та буде позитивно впливати на їх психологічний стан. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається історія виникнення відеоігор, різновиди жанрів гри та аналоги ігрових застосунків. У другому розділі обґрунтовано вибір інструментів для розробки 2D гри. У третьому розділі було описано процес розробки застосунку. В результаті розроблено 2D гру в жанрі платформер. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 78 сторінок, 49 рисунків, 3 таблиці, 25 використаних джерел та 1 додаток. The relevance of the work is to reduce the stress of the player during the game, taking into account the state of war, where people are faced with an increased level of stress and tension and the need to be distracted. The object of the work is the process of developing a two-dimensional game application in the platformer genre for PC. The subject of the work is algorithms and approaches to the development of 2D computer games in the Unity environment. The aim of the bachelor's qualification work is to popularize the video game among non-professional players by creating a project in Unity with a simple but intense gameplay and an atmospheric setting that will satisfy the needs of such users and have a positive effect on their psychological state. The explanatory note consists of an introduction, four chapters, conclusions and appendices. The first chapter examines the history of video games, different game genres and analogs of game applications. In the second section, the choice of tools for the development of a 2D game is justified. The third chapter described the application development process. As a result, a 2D game in the platformer genre was developed. The bachelor thesis contains 78 pages, 49 figures, 3 tables, 25 used sources and 1 appendix.
Description: Ященко Л. В. Ігровий застосунок в жанрі платформер на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Л. В. Ященко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 87 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2955
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ященко Лілія БКР.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.