груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2961
Title: Ігровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Authors: Дуров, О. В.
Keywords: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Калініна І. О.
гра
рушій
roguelike
алгоритм
актуальність
Unity
game
engine
algorithm
relevance
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність теми полягає в тому, що жанр roguelike набуває все більшої популярності серед геймерської спільноти. Об'єкт дослідження є процес розробки та аналізу ігрового застосунку в жанрі roguelike, що характеризується випадково генерованими рівнями, перманентною смертю персонажа та стратегічним плануванням. Предмет дослідження є інформаційні технології, методи та алгоритми для створення ігрового застосунку в жанрі roguelike. Дослідження охоплює проектування геймплею, аналіз і розробку алгоритмів генерації рівнів, реалізацію системи перманентної смерті персонажа, стратегічне планування та використання відповідних інформаційних технологій для цих процесів. Метою даного дослідження є проведення аналізу та вивчення процесу створення захопливого ігрового застосунку у жанрі roguelike з використанням рушія Unity. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків. У першому розділі розглядається класифікаційне дослідження та аналіз існуючих розробок комп’ютерних ігор. У другому розділі описано розробку проекту та описані різні види рушіїв для розробки ігор. У третьому розділі описано реалізацію гри. У четвертому розділі описана інструкція для користувача. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок; 3 таблиці; 29 рисунків; 27 джерел. The relevance of the topic is that the roguelike genre is becoming increasingly popular among the gaming community. The object of study is the process of developing and analyzing a roguelike game application characterized by randomly generated levels, permanent character death, and strategic planning. The subject of research is information technology, methods and algorithms for creating a game application in the roguelike genre. The study covers gameplay design, analysis and development of level generation algorithms, implementation of the permanent character death system, strategic planning and the use of appropriate information technology for these processes. The purpose of this study is to analyze and study the process of creating an exciting game application in the roguelike genre using the Unity engine. The explanatory note consists of an introduction, four sections, conclusions. The first section discusses classification research and analysis of existing developments in computer games. The second section describes the development of the project and describes various types of engines for game development. The third section describes the implementation of the game. The fourth section describes the user manual. Bachelor's qualification work consists of 67 pages; 3 tables; 29 drawings; 27 sources.
Description: Дуров О. В. Ігровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / О. В. Дуров ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 66 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2961
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дуров Олександр БКР.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.