груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапустенко, В. Ю.-
dc.date.accessioned2023-09-12T10:58:32Z-
dc.date.available2023-09-12T10:58:32Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096-
dc.descriptionКапустенко В. Ю. Агресивна поведінка у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / В. Ю. Капустенко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 82 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню особливостей агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Для дослідження використовувались різні методи, включаючи теоретичний аналіз науково-методичної літератури, вивчення теоретичних підходів до агресії у дітей молодшого шкільного віку, а також психологічні методики, тести та опитування. У процесі написання бакалаврської роботи було виявлено багато досліджень, що висвітлюють різні аспекти цього явища, такі як причини виникнення агресії, її прояви та наслідки. Узагальнено результати дослідження та розроблено ряд рекомендацій щодо профілактики та корекції агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Об'єктом дослідження є – агресивна поведінка. Предметом дослідження виступають психологічні особливості агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення дослідження полягатиме у поглибленні уявлень про проблему агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку та уточненні понять агресії та причин її прояву. Практичне значення дослідження полягає у підвищенні ефективності педагогічного впливу на агресивну поведінку у дітей молодшого шкільного віку. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of aggressive behaviour in primary school children. Various methods were used for the study, including theoretical analysis of scientific and methodological literature, study of theoretical approaches to aggression in primary school children, as well as psychological methods, tests and surveys. In the process of writing a bachelor's thesis, many studies were found that cover various aspects of this phenomenon, such as the causes of aggression, its manifestations and consequences. The results of the study are summarised and a number of recommendations for the prevention and correction of aggressive behaviour in primary school children are developed. The object of the study is aggressive behaviour. The subject of the study is the psychological features of aggressive behaviour in primary school children. The theoretical significance of the study is to deepen the understanding of the problem of aggressive behaviour in primary school children and to clarify the concepts of aggression and the causes of its manifestation. The practical significance of the study is to increase the effectiveness of pedagogical influence on aggressive behaviour in primary school children.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectАмплєєва О. М.uk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.subjectbehaviouruk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.titleАгресивна поведінка у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Капустенко.pdf523.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.