Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3307
Title: | Інтелектуальна система адаптації параметрів ігрового простору для комп’ютерних ігор |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» |
Authors: | Чернов, І. І. |
Keywords: | Кафедра інтелектуальних інформаційних систем Гожий О. П. штучний інтелект нейронні мережі багатошаровий перцептрон ігрові застосунки ігровий дизайн artificial intelligence neural networks multilayer perceptron game applications game design |
Issue Date: | Feb-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Актуальність даної системи полягає у потребі вирішити одну із задач ігрового дизайну для забезпечення кращого ігрового досвіду для користувачів. Задача полягає у підборі правильного рівня складності під кожного гравця окремо. Вирішення даної проблеми сприятиме розширенню цільової аудиторії розробників, що відкриє нові можливості для просування їхніх продуктів і призведе до збільшення фінансових надходжень. Об’єктом дослідження є процес класифікації рівня навичок гравців та зміна параметрів ігрового простору. Предметом дослідження є методи та алгоритми класифікації рівня навичок гравців. Метою дослідження є створення інтелектуальної системи адаптації ігрового простору. В результаті виконання роботи було проведено дослідження підходів розробників до проблеми складності в відео-іграх, проаналізовано деякі із жанрів ігрових застосунків у тому числі і rogue-подібні ігри, на прикладі яких демонструвалась робота системи. Було проведено аналіз наявних аналогів, наведені шляхи вирішення проблеми та розроблено відповідну систему для адаптації параметрів ігрового простору. Дана робота складається із трьох розділів. У першому розділі йде опис та аналіз предметної сфери, у другому – опис використаних методів та інструментів для розробки системи, у третьому – описаний процес розробки та тестування системи, наведені результати її роботи. Загальний обсяг роботи – 118 сторінок. Кваліфікаційна робота магістра складається із одного додатку, 30 рисунків, 1 таблиці і посилання на 32 літературних джерел. The relevance of this system lies in the need to solve one of the problems of game design to ensure a better gaming experience for users. The task is to select the right level of difficulty for each player individually. Solving this problem will contribute to the expansion of the target audience of developers, which will open up new opportunities for the promotion of their products and will lead to an increase in financial income. The object of the study is the process of classifying the skill level of players and changing the parameters of the game space. The subject of research are methods and algorithms for classifying the skill level of players. The purpose of the research is to create an intelligent system for adapting the game space. As a result of the work, a study of developers' approaches to the problem of complexity in video games was conducted, some of the genres of game applications were analyzed, including roguelike games, on the example of which the work of the system was demonstrated. An analysis of existing analogues was carried out, ways to solve the problem were given, and a suitable system was developed for adapting the parameters of the game space. This work consists of three sections. The first section contains a description and analysis of the subject area, the second section describes the methods and tools used for system development, and the third section describes the process of system development and testing, as well as the results of its work. The total volume of work is 118 pages. The master's qualification work consists of one appendix, 30 figures, 1 table and references to 32 literary sources. |
Description: | Чернов І. І. Інтелектуальна система адаптації параметрів ігрового простору для комп’ютерних ігор : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / І. І. Чернов ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. – 90 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3307 |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чернов 601 КРМ.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.