Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3311
Title: | Вплив психосоціальних бар’єрів на професійне становлення особистості соціального працівника |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» |
Authors: | Кученьова, Е. О. |
Keywords: | кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки Чубук Р. В. психосоціальні бар’єри соціальний працівник професійне становлення psychosocial barriers social worker professional development |
Issue Date: | Feb-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню впливу психосоціальних бар'єрів на професійне становлення соціального працівника. В результаті проведеного теоретичного аналізу було розкрито сутність психосоціальних бар’єрів, їх види та причини виникнення. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо подолання психосоціальних бар’єрів, як результат успішного професійного становлення соціального працівника. The master's thesis is dedicated to exploring the impact of psychosocial barriers on the professional development of social workers. Through theoretical analysis, it unveils the essence of psychosocial barriers, their types, and causes. Based on the conducted research, recommendations for overcoming psychosocial barriers are developed as a result of successful professional development of social workers. |
Description: | Кученьова Е. О. Вплив психосоціальних бар’єрів на професійне становлення особистості соціального працівника : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / Е. О. Кученьова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 93 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3311 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МР Кученьова Е.О.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.