Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гудовський, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T10:52:51Z | - |
dc.date.available | 2024-04-25T10:52:51Z | - |
dc.date.issued | 2024-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3331 | - |
dc.description | Гудовський В. А. Психологічні засади вирішення міжособистісних конфліктів в жіночому педагогічному колективі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / В. А. Гудовський ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 140 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційну роботу присвячено створенню сприятливої, доброзичливої атмосфери у жіночих педагогічних колективах та експериментальній перевірці ефективністі психокорекційної програми. Встановлено, що специфіка діяльності вчителя полягає в тому, що особистісні характеристики фахівця, поряд із його професійними якостями, є ключовими чинниками, що визначають ефективність педагогічної діяльності. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні конфліктності педагогічних працівників ЗОШ. Проведено аналіз 86 вчителів на предмет сутності і причин виникнення конфліктних ситуацій у педагогічному колективі. Узагальнено результати дослідження та напрями покращення стосунків вчителів. Обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність психокорекційної програми розв’язання конфліктів в жіночому педагогічному колективі. Об’єктом дослідження виступають конфліктні ситуації в жіночому педагогічному колективі. Предметом дослідження є кореляційні зв’язки між конфліктністю особистості та педагогічною професією, віком, гендером, професійним вигоранням. Наукова новизна полягає в теоретичному обґрунтованні та експериментальній перевірці ефективністі психокорекційної програми «Конфлікт – запорука творчості»; уточненню змісту понять «конфліктна ситуація», «конфліктні ситуації в жіночому педагогічному колективі». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра психології | uk_UA |
dc.subject | Дрозд О. В. | uk_UA |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | колектив | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | стосунки | uk_UA |
dc.subject | конфліктна ситуація | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | конфронтація | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | сутичка | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади вирішення міжособистісних конфліктів в жіночому педагогічному колективі | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гудовський КРМ.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.