груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМизь, М. Д.-
dc.date.accessioned2024-07-09T10:25:22Z-
dc.date.available2024-07-09T10:25:22Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3393-
dc.descriptionМизь М. Д. Комп’ютерні ігри як соціально-культурний феномен сучасності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія» / М. Д. Мизь ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 62 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню комп’ютерних ігор як соціокультурного феномену сучасності та аналізу впливу комп’ютерних ігор на особистість та суспільство. У роботі охарактеризовано сутність поняття «комп'ютерні ігри», їх основні компоненти, зв’язок з традиційними іграми та підходи до визначення терміну. Прослідковано шлях від зародження комп’ютерних ігор до їх поширення та популяризації в світі, окреслено основні етапи розвитку комп’ютерних ігор. Проаналізовано основні напрями дослідження комп’ютерних ігор в суспільних науках та наведено декілька досліджень, які мають протилежні результати. Визначено місце комп’ютерних ігор в сучасній культурі, проаналізовано комп’ютерні ігри як нової форми мистецтва та охарактеризовано основні жанри та піджанри. Визначено напрями впливу на різні сфери життя суспільства, надається аналіз позитивних та негативних наслідків впливу на особистість та суспільство. Проаналізовано субкультуру «геймерів» та процес «гейміфікації». The qualification work is devoted to the study of computer games as a socio-cultural phenomenon of modern times and the analysis of the impact of computer games on the individual and society. The work describes the essence of the concept of “computer games”, their main components, the connection with traditional games and approaches to defining the term. The path from the birth of computer games to their distribution and popularization in the world is traced, the main stages of the development of computer games are outlined. The main directions of computer game research in social sciences are analyzed and several studies with opposite results are given. The place of computer games in modern culture is determined, computer games are analyzed as a new form of art, and the main genres and subgenres are characterized. The directions of influence on various spheres of social life are determined, and an analysis of the positive and negative consequences of influence on the individual and society is provided. The subculture of “gamers” and the process of “gamification” are analyzed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра соціології та політологіїuk_UA
dc.subjectБондарець Б. Б.uk_UA
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectдослідження відеоігорuk_UA
dc.subjectcomputer gamesuk_UA
dc.subjectvideo gamesuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectvideo game researchuk_UA
dc.titleКомп’ютерні ігри як соціально-культурний феномен сучасностіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Мизь.pdf604.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.