груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКісіляк, Я. В.-
dc.date.accessioned2024-07-17T06:16:08Z-
dc.date.available2024-07-17T06:16:08Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441-
dc.descriptionКісіляк Я. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / Я. В. Кісіляк ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 85 с.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі узагальнено теоретико-методичні основи та розроблено рекомендації щодо удосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства Розглянуто сутність та сучасну концепцію управління маркетинговою діяльністю підприємства. Вивчено методики управління маркетинговою діяльністю. Визначено вплив впізнаваності та сили бренду для ефективного управління маркетинговою діяльністю Надано характеристику підприємству ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» та системі управління маркетинговою діяльністю. Досліджено стан управління брендом підприємства. Проведено аналіз взаємодії ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» з клієнтами. Наведено узагальнення результатів дослідження та розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено маркетинговий план та стратегію управління брендом. Обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства ПрАТ «ТФ «Роза». Предмет дослідження є теоретичні, методичні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. The work summarizes the theoretical and methodological foundations and developed recommendations for improving the management system of the enterprise's marketing activities The essence and modern concept of management of marketing activities of the enterprise are considered. Methods of marketing activity management were studied. The impact of brand recognition and strength on effective management of marketing activities is determined The characteristics and management system of the marketing activities of the PJSC TF "Rosa" enterprise are provided. By analyzing the company's performance and customer interaction surveys. A summary of the research results is provided and proposals for improving the marketing activity of the enterprise are developed. A marketing plan and a brand management strategy have been defined. The expediency of implementing the proposed measures is substantiated. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the PJSC TF "Rosa". The subject of the study is the theoretical, methodical foundations and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectНетудихата К. Л.uk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectконцепції управлінняuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectmanagement conceptsuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
бакалаврьска робота Кісіляк.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.