груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарюшкіна, Н. В.-
dc.date.accessioned2024-07-19T11:57:10Z-
dc.date.available2024-07-19T11:57:10Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3496-
dc.descriptionВарюшкіна Н. В. Психологічні засади нівелювання синдрому самозванця у підлітковому віці : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Н. В. Варюшкіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 78 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження психологічних засад нівелювання синдрому самозванця у підлітковому віці. Проведено теоретичний аналіз аспектів вивчення синдрому самозванцяу підлітковому віці; Випускна кваліфікаційна робота присвячена питанням засад нівелювання синдрому самозванця у підлітковому віці. Проведено психолого-педагогічний аналіз проблеми, обгрунтовано основні умови надання психологічної допомоги сім’ям підлітків. На українських теренах не спостерігається настільки ж значної активності стосовно дослідження заявленої проблеми. Об’єкт дослідження – синдром самозванця у підлітковому віці. Предмет дослідження – корекція синдрому самозванця у підлітковому віці. Наукова новизна: на українських вибірках серед підлітків здійснюється вивчення нівелювання синдрому самозванця у підлітковому віці. Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці й упровадженні корекційної програми для роботи зпрофілктики синдрому самозванця у підлітковому віці та довести її ефективність. Виявлено достовірно значущі відмінності у вираженості глобального самоотношения, самовпевненості, самоінтересу, прояви синдрому самозванця і мотивації до уникнення невдач. Кількісні та якісні показники в групі підлітків, які навчаються за добре, які навчаються середнє. Виразність синдрому самозванця в групі номер один, на нашу думку, пов'язана з підвищеним навантаженням і завищеними очікуваннями від інших, внаслідок чого навчаються більш вимогливі до себе. Результати дослідження впроваджені у практиці психологічного консультування та психокорекційної роботи в миколаївської загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 26.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЛисенкова І. П.uk_UA
dc.subjectпсихопрофілактикаuk_UA
dc.subjectнівелюванняuk_UA
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсиндром самозванцівuk_UA
dc.subjectпсихологічеі засадиuk_UA
dc.titleПсихологічні засади нівелювання синдрому самозванця у підлітковому віціuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varyushkina_N Диплом.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.