груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Title: Когнітивно-поведінкова терапія як метод корекції мотиваційної сфери студентів
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»
Authors: Олійник, А. В.
Keywords: Кафедра психології
Лисенкова І. П.
когнітивно-поведінкова терапія
мотиваційна сфера
студент
техніки
корекція
Cognitive-Behavioral Therapy
motivational sphere
students
techniques
correction
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретико-методологічних основ та розробці рекомендацій щодо удосконалення когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Розкрито поняття, цілі, завдання та функції когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотивацією студентів. Розглянуто сутність, елементи системи особливостей когнітивно-поведінкової терапії. Вивчено теоретико-методологічні основи визначення ефективності системи когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою студентів. Розроблено процедуру визначення ефективності технік корекції в рамках когнітивно-поведінкової терапії. Проведено аналіз технік корекції. Проаналізовано ефективність методу когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Узагальнено результати дослідження та напрями удосконалення системи когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Об’єктом дослідження виступає мотиваційні сфера студентів. Предметом дослідження є особливості когнітивно-поведінкової терапіїї у роботі з мотиваційною сферою студентів. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обґрунтуванні рекомендацій щодо удосконалення когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою студентів. The qualification work is dedicated to summarizing the theoretical and methodological foundations and developing recommendations for improving cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere. The concepts, goals, tasks, and functions of cognitive-behavioral therapy in working with students' motivation are revealed. The essence and elements of the cognitive-behavioral therapy system are considered. The theoretical and methodological foundations for determining the effectiveness of the cognitive-behavioral therapy system in working with the motivational sphere of students are studied. A procedure for determining the effectiveness of correction techniques within the framework of cognitive-behavioral therapy has been developed. An analysis of correction techniques is conducted. The effectiveness of the cognitive-behavioral therapy method in working with the motivational sphere is analyzed. The results of the study and directions for improving the cognitive-behavioral therapy system in working with the motivational sphere are summarized. The object of the study is the motivational sphere of students. The subject of the study is the features of cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere of students. The scientific novelty lies in the development of theoretical provisions and the substantiation of recommendations for improving cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere of students.
Description: Олійник А. В. Когнітивно-поведінкова терапія як метод корекції мотиваційної сфери студентів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. В. Олійник ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 86 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олійник_диплом.pdf771.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.