груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаламага, А. П.-
dc.date.accessioned2024-07-23T08:08:54Z-
dc.date.available2024-07-23T08:08:54Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3527-
dc.descriptionСаламага А. П. Розвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. П. Саламага ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 107 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено особливостям розвитку емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стан. Об’єктом дослідження є розвиток емоційного інтелекту особистості. Предмет дослідження дипломної роботи – психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту особистості під час воєнного стану. У дослідженні висвітлено розвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного конфлікту, що є надзвичайно важливим через значні психологічні наслідки, які несе воєнний стан. В емпіричній частині описаний підбір методичного забезпечення та організація дослідження розвитку емоційного інтелекту. Зображені результати емпіричного дослідження розвитку емоційного інтелекту під час воєнного стану. Завершальним етапом роботи є надання рекомендацій для психологічної підтримки в умовах воєнного стану. Результатом проведеного дослідження стало визначення рівня емоційного інтелекту за методикою Н. Холла, що показало низьку здатність до розуміння себе та своїх емоцій, значну схильність до негативних емоцій, середній рівень емпатії та чутливості до емоцій інших. За тестом тривожності Спілбергера виявлено високий рівень тривоги та напруження у різних сферах життя. Тест Шутте підтвердив, що особи добре розуміють власні та чужі емоції і можуть їх ефективно регулювати. Діагностика за 16-факторним опитувальником Кеттела виявила високі показники замкнутості, абстрактності мислення, чутливості, сором'язливості, стриманості, тривожності та консерватизму. The qualification work is devoted to the peculiarities of the development of emotional intelligence of personality under martial law conditions. The object of the research is the development of emotional intelligence of the personality. The subject of the thesis research is the psychological features of the development of emotional intelligence of personality during martial law. The study highlights the development of emotional intelligence of personality in the context of military conflict, which is extremely important due to the significant psychological consequences brought by martial law. The empirical part describes the selection of methodological support and the organization of the study of the development of emotional intelligence. The results of the empirical study of the development of emotional intelligence during martial law are presented. The final stage of the work provides recommendations for psychological support under martial law conditions. The result of the study was the determination of the level of emotional intelligence according to N. Hall's methodology, which showed a low ability to understand oneself and one's emotions, a significant tendency to dwell on negative emotions, an average level of empathy, and sensitivity to the emotions of others. According to the Spielberger Anxiety Test, a high level of anxiety and tension in various areas of life was found. The Schutte Emotional Intelligence Test confirmed that individuals understand their own and others' emotions well and can effectively regulate them. The diagnosis using the 16-factor Cattell Questionnaire revealed high levels of introversion, abstract thinking, sensitivity, shyness, restraint, anxiety, and conservatism.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectМиропольцева Н. І.uk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectpsychological consequencesuk_UA
dc.subjectemotion managementuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectпсихологічні наслідкиuk_UA
dc.subjectуправління емоціямиuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саламага_ диплом.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.