груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШарковський, О. О.-
dc.date.accessioned2024-07-24T08:19:29Z-
dc.date.available2024-07-24T08:19:29Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3558-
dc.descriptionШарковський О. О. Корекція рухового розвитку дітей із вадами слуху методами фізичної реабілітації : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / О. О. Шарковський ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. – 94 с.uk_UA
dc.description.abstractВ магістерській роботі проаналізовані особливості фізичного розвитку, фізичного здоров'я і рухової активності дітей з порушеннями слуху різного ступеня. Висвітлено засоби фізичної реабілітації дітей з вадами слуху. Подано методики, які сприяють розвитку й корекції моторики та психофізичних якостей дітей шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання. Також подано класифікації глухоти, особливості розвитку рухового аналізатора у глухих дітей, визначено роль рухливих ігор у корекційно-педагоічному процесі фізичного виховання для даної категорії дітей, складені орієнтовні комплекси спеціальних вправ та висвітлена методика підбору рухливих ігор для глухих дітей молодшого шкільного віку. Застосування схеми комплексної реабілітації дозволяє покращити моторну координацію, спритність та рівновагу адаптуючи дітей до взаємодії однолітками та навколишнім середовищем. The master's thesis analyzes the peculiarities of physical development, physical health and motor activity of children with hearing impairment of varying degrees. The means of physical rehabilitation of children with hearing impairments are highlighted. Methods that contribute to the development and correction of motor skills and psychophysical qualities of school-age children with hearing impairments in the process of physical education are presented. The article also presents classifications of deafness, peculiarities of motor analyzer development in deaf children, determines the role of outdoor games in the correctional and pedagogical process of physical education for this category of children, compiles indicative sets of special exercises and highlights the methodology for selecting outdoor games for deaf children of primary school age. The application of the scheme of complex rehabilitation allows to improve motor coordination, dexterity and balance by adapting children to interaction with peers and the environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра терапевтичних дисциплінuk_UA
dc.subjectВорохта Ю. М.uk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпорушення слухуuk_UA
dc.subjectкорекція порушень.uk_UA
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjecthearing impairmentuk_UA
dc.subjectcorrection of disordersuk_UA
dc.titleКорекція рухового розвитку дітей із вадами слуху методами фізичної реабілітаціїuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шарковський, магістр робота.pdf343.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.