груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3558
Title: Корекція рухового розвитку дітей із вадами слуху методами фізичної реабілітації
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
Authors: Шарковський, О. О.
Keywords: Кафедра терапевтичних дисциплін
Ворохта Ю. М.
фізична реабілітація
діти
порушення слуху
корекція порушень.
physical rehabilitation
children
hearing impairment
correction of disorders
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: В магістерській роботі проаналізовані особливості фізичного розвитку, фізичного здоров'я і рухової активності дітей з порушеннями слуху різного ступеня. Висвітлено засоби фізичної реабілітації дітей з вадами слуху. Подано методики, які сприяють розвитку й корекції моторики та психофізичних якостей дітей шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання. Також подано класифікації глухоти, особливості розвитку рухового аналізатора у глухих дітей, визначено роль рухливих ігор у корекційно-педагоічному процесі фізичного виховання для даної категорії дітей, складені орієнтовні комплекси спеціальних вправ та висвітлена методика підбору рухливих ігор для глухих дітей молодшого шкільного віку. Застосування схеми комплексної реабілітації дозволяє покращити моторну координацію, спритність та рівновагу адаптуючи дітей до взаємодії однолітками та навколишнім середовищем. The master's thesis analyzes the peculiarities of physical development, physical health and motor activity of children with hearing impairment of varying degrees. The means of physical rehabilitation of children with hearing impairments are highlighted. Methods that contribute to the development and correction of motor skills and psychophysical qualities of school-age children with hearing impairments in the process of physical education are presented. The article also presents classifications of deafness, peculiarities of motor analyzer development in deaf children, determines the role of outdoor games in the correctional and pedagogical process of physical education for this category of children, compiles indicative sets of special exercises and highlights the methodology for selecting outdoor games for deaf children of primary school age. The application of the scheme of complex rehabilitation allows to improve motor coordination, dexterity and balance by adapting children to interaction with peers and the environment.
Description: Шарковський О. О. Корекція рухового розвитку дітей із вадами слуху методами фізичної реабілітації : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / О. О. Шарковський ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. – 94 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3558
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шарковський, магістр робота.pdf343.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.