груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565
Title: Клієнтський мобільний застосунок для більярдного клубу
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Димитрієв, В. В.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Горбань Г. В.
mobile application
pool club
Firebase
Swift
x-code
мобільний застосунок
більярдний клуб
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Розробка мобільного застосунку для більярдного клубу "Класік" є актуальною в контексті зростаючого інтересу до цифрових технологій у сфері розважальних закладів. Застосунок спрямований на поліпшення взаємодії клієнтів з клубом через зручне відстеження годин гри, доступ до актуальної клубної інформації, підтримку статистики особистих ігор та участь у турнірах. Об'єктом роботи є процес розробки мобільного застосунку для більярдного клубу "Класік", включаючи аналіз потреб клієнтів, вивчення можливостей технологій та створення ефективного інструменту для управління клубом та покращення взаємодії зі споживачами. Предметом роботи є технологічні та функціональні аспекти розробки мобільного застосунку, зокрема використання бази даних засобами Firebase, розроблення необхідних таблиць та опис сутностей з атрибутами. Метою роботи є розробка застосунку, спрямованого на оптимізацію процесів відстеження часу гри, отримання актуальної інформації про клуб, ведення статистики особистих ігор та участь у турнірах. У першому розділі представлено аналіз предметної області, аналіз готових рішень та специфікацію вимог до застосунку. У другому розділі представлено проєктування застосунку, а саме розробку діаграм та моделей. У третьому розділі представлено вибір технологій розробки, модель бази даних та мокап системи. У четвертому розділі представлено реалізацію застосунку. The development of a mobile application for the "Classic" billiard club is relevant in the context of the growing interest in digital technologies in the field of entertainment establishments. The application is aimed at improving customer interaction with the club through convenient tracking of game hours, access to current club information, support of personal game statistics and participation in tournaments. The object of the work is the process of developing a mobile application for the "Klasik" billiard club, including the analysis of customer needs, the study of technology possibilities and the creation of an effective tool for managing the club and improving interaction with consumers. The subject of the work is the technological and functional aspects of developing a mobile application, in particular the use of a database by means of Firebase, the development of the necessary tables and the description of entities with attributes. The purpose of the work is to develop an application aimed at optimizing the processes of tracking game time, obtaining up-to-date information about the club, keeping statistics of personal games and participating in tournaments. The first section presents the analysis of the subject area, the analysis of ready-made solutions and the specification of application requirements. The second section presents the design of the application, namely the development of diagrams and models. The third section presents a selection of development technologies, a database model, and a mockup of the system. The fourth chapter presents the implementation of the application.
Description: Димитрієв В. В. Клієнтський мобільний застосунок для більярдного клубу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. В. Димитрієв ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 71 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Димитрієв.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.