груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Title: Ігровий застосунок в жанрі Survival Horror Stalker Shadow Of Pripyat на основі рушія Unreal Engine 5
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Корнюков, Н. О.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Боровльова С. Ю.
Unreal Engine
horror
C++
UML-діаграми
survival
UML–diagrams
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра, присвячена розробці ігрового застосунку в жанрі Survival Horror Stalker Shadow Of Pripyat на основі ігрового рушія Unreal Engine 5, для популяризації жанру Survival Horror. Об'єкт роботи: процеси, що пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Предмет роботи: інструментальні засоби та інформаційні технології розробки ігрового застосунку. Метою кваліфікаційної роботи є створення ігрового застосунку на основі Unreal Engine 5 для популяризації жанру Survival Horror сучасному ринку. Для досягнення поставленої цілі необхідно виконати наступні завдання: − провести аналіз існуючих ігор на основі unreal engine 5, з акцентом на ігри в жанрі survival horror; − вивчити можливості unreal engine 5 для створення ігрового середовища, персонажів, зброї та інших ігрових елементів; − розробити ігровий дизайн-документ, який буде описувати концепцію гри, ігрові механіки, сюжет, персонажів, ігровий світ та інші аспекти; − створити 3d-моделі персонажів, зброї та інших ігрових елементів; − запрограмувати ігрову логіку, систему взаємодії з ігровим світом та інші компоненти гри; − виконати моделювання програмного забезпечення; − створити ігровий рівень, який буде демонструвати основні ігрові механіки; − провести тестування застосунку та зробити необхідні правки. У вступі наводиться актуальність теми, а також визначаються мета та завдання для реалізації програмного застосунку У першому розділі проведено аналіз існуючих аналогів, що дозволить визначити основні особливості ігор та сформувати загальне розуміння предметної області. У другому розділі описано процес розробки проєктних рішень з метою відповіді на вимоги до програмного забезпечення. Цей процес включає розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів. У третьому розділі показано процес розробки, включаючи вибір мови програмування, вибір рушія. У четвертому розділі описано розробку геймплею гри, та розробку ігрового рівня. У висновках проводиться аналіз роботи та отриманих результатів. КРБ викладена на 68 сторінок, вона містить 4 розділи, 49 ілюстрацій, 8 таблиць, 22 джерела в переліку посилань. Summary of work: A bachelor's thesis dedicated to the development of a Survival Horror game application Stalker Shadow Of Pripyat based on the Unreal Engine 5 game engine to popularize the Survival Horror genre. Objective: to create a game application based on Unreal Engine 5 to popularize the Survival Horror genre in the modern market. Object of work: processes related to the organization and creation of a game application. Subject of work: tools and information technologies for developing a game application. To achieve this goal, the following tasks need to be accomplished: − to analyze existing games based on unreal engine 5, with an emphasis on survival horror games; − to study the capabilities of unreal engine 5 for creating game environments, characters, weapons and other game elements; − to develop a game design document that will describe the game concept, game mechanics, plot, characters, game world and other aspects; − create 3d models of characters, weapons and other game elements; − program the game logic, system of interaction with the game world and other game components; − perform software modeling; − create a game level that will demonstrate the basic game mechanics; − test the game and make the necessary corrections. The introduction defines the relevance of the topic, explains the purpose of the study and provides a brief overview of the task, subject of study and object of study. The first section analyzes existing analogs to identify the main features of games and form a general understanding of the subject area. The second section describes the process of developing design solutions to meet software requirements. This process include the development of UML diagrams and the description of interfaces. The third section shows the development process, including choosing a programming language, selecting an engine, designing its gameplay, and developing a game level. The fourth section describes the development of the game's gameplay and the development of the game level. The bachelor's qualification work is laid out on 68 page, it contains 4 sections, 49 illustrations, 8 tables, 22 sources in the list of references.
Description: Корнюков Н. О. Ігровий застосунок в жанрі Survival Horror Stalker Shadow Of Pripyat на основі рушія Unreal Engine 5 : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Н. О. Корнюков ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 67 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Корнюков_Н_О.pdf3.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.