груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркас, О. Д.-
dc.date.accessioned2024-07-25T12:02:42Z-
dc.date.available2024-07-25T12:02:42Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610-
dc.descriptionЧеркас О. Д. Ігровий застосунок з використанням методів штучного інтелекту на ігровому рушії 3D Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / О. Д. Черкас ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. –75 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці програмної реалізації 3D-гри з інтеграцією штучного інтелекту на базі ігрового рушія Unity. Об’єктом дослідження: процес створення комп'ютерних ігор у середовищі розробки 3D Unity з використанням методів штучного інтелекту. Предмет дослідження: сучасні методи та технології створення і навчання нейронних мереж для ігрових застосунків. Метою дипломної роботи є створення більш реалістичних ігрових персонажів і сценаріїв для використання ігри як середовища для тестування і вдосконалення алгоритмів штучного інтелекту. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка містить вступ, три основні розділи, висновки, список використаних джерел, додатки. У першому розділі розглядається сучасний вплив відеоігр на світову економіку, використання нейронних мереж у сучасному геймдеві, огляд особливостей і аналогів ігор у обраному жанрі та сучасні ігрові двигуни. У другому розділі наведено інструменти для розробки 3D-гри та обґрунтовано їх вибір. Третій розділ містить опис процесу розробки ігрового застосунку та процесу навчання нейронної мережі. В результаті розроблено 3D-гру з навченою нейронною мережею в жанрі спортивної гри. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 90 сторінок, 24 рисунків, 15 використаних джерел та 3 додатка. The qualification work is devoted to the development of a software implementation of a 3D game with the integration of artificial intelligence based on the Unity game engine. Object of research: the process of creating computer games in the 3D Unity development environment using artificial intelligence methods. Subject of research: modern methods and technologies for creating and training neural networks for gaming applications. The purpose of the thesis is to create more realistic game characters and scenarios for using games as an environment for testing and improving artificial intelligence algorithms. The paper consists of a professional section and a special section on labor protection. The explanatory note contains an introduction, three main chapters, conclusions, a list of references, and appendices. The first chapter discusses the current impact of video games on the global economy, the use of neural networks in modern game development, an overview of the features and analogues of games in the chosen genre, and modern game engines. The second section describes tools for 3D game development and justifies their choice. The third section describes the process of developing a game application and the process of training a neural network. As a result, a 3D game with a trained neural network in the genre of a sports game was developed. The bachelor's thesis contains 90 pages, 24 figures, 15 references and 3 appendicesuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectЖуравська І. М.uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.subject3D-граuk_UA
dc.subjectспортивний жанрuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectsports genreuk_UA
dc.subject3D gameuk_UA
dc.subjectneural networkuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleІгровий застосунок з використанням методів штучного інтелекту на ігровому рушії 3D Unityuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черкас Οлександр Дмитрοвич.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.