груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3764
Title: Мобільний ігровий AR-застосунок з використанням алгоритмів машинного навчання
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Твердий, Є. О.
Keywords: кафедра інженерії програмного забезпечення
Давиденко Є. О.
інженерія програмного забезпечення
Unity
розробка ігор
C#
AR
ML
Python
Issue Date: Dec-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню аналогів та розробці мобільного ігрового AR-застосуноку з використанням алгоритмів машинного навчання. Метою кваліфікаційної роботи є розробка мобільного ігрового AR-застосунку, що використовує алгоритми машинного навчання. Завдання роботи: − аналіз існуючих рішень у сфері мобільних ігрових AR застосунків; − вивчення алгоритмів машинного навчання, придатних для інтеграції в AR застосунки; − розробка концепції мобільного ігрового AR застосунку; − програмна реалізація прототипу застосунку; − тестування та оптимізація функціональності застосунку; − оцінка користувацького досвіду та залученості користувачів. Об’єктом кваліфікаційної роботи є технології доповненої реальності (AR) та машинного навчання, які використовуються у мобільних ігрових застосунках. Предметом кваліфікаційної роботи є інструменти, методи та процеси інтеграції алгоритмів машинного навчання в AR застосунки для підвищення їх функціональності та користувацького досвіду. Пояснювальна записка кваліфікаційної магістерської роботи складається з вступу, чотирьох розділів, висновків, додатків та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність, науково-практичне значення обраної теми, мету і завдання роботи, а також об’єкт та предмет дослідження. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих аналогів та те завдяки чому було сформовано розуміння предметної області. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, які допомагають задовольнити вимоги до програмного забезпечення. Цей процес включає в себе моделювання об'єкту та предмету дослідження, а також створення функціональних та інформаційних моделей програмного забезпечення. У третьому розділі описується процес розробки, вибір мов програмування, вибір рушія, розробка концепції гри, її геймплей, діаграм та інтерфейсу. У четвертому розділі демонструється проведена з розробки робота. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів. КМР викладена на 81 сторінку, вона містить 4 розділи, 59 ілюстрацій, 4 таблиці, 18 джерел в переліку посилань. The master's qualification work is devoted to the research of analogues and the development of a mobile gaming AR-application using machine learning algorithms. The purpose of the qualification work is to develop a mobile gaming AR application that uses machine learning algorithms. Tasks of the work: – analysis of existing solutions in the field of mobile gaming AR applications; – study of machine learning algorithms suitable for integration into AR applications; – development of the concept of a mobile gaming AR application; – software implementation of the application prototype; – testing and optimizing the functionality of the application; – assessment of user experience and user engagement. The object of the qualification work is augmented reality (AR) and machine learning technologies used in mobile gaming applications. The subject of the qualification work is the tools, methods and processes of integrating machine learning algorithms into AR applications to improve their functionality and user experience.The explanatory note of the master's thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions, appendices and a list of reference sources. The introduction defines the relevance, scientific and practical significance of the chosen topic, the purpose and task of the work, as well as the object and subject of the research. The first chapter describes the analytical part, i.e. the review of existing analogues and the way in which the understanding of the subject area was formed. The second chapter describes the process of developing project solutions that help meet software requirements. This process includes the modeling of the object and subject of research, as well as the creation of functional and informational software models. The third chapter describes the development process, the choice of a programming language, the choice of an engine, the development of the game concept, its gameplay, diagrams and interface. The fourth chapter demonstrates the development work. In the conclusions of the results of the analysis of the work carried out and the results obtained. Master's qualification thesis is laid out on 81 pages, it contains 4 chapters, 59 illustrations, 4 tables, 18 sources in the list of references.
Description: Твердий Є. О. Мобільний ігровий AR-застосунок з використанням алгоритмів машинного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Є. О. Твердий ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 88 с
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3764
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Твердий.pdf3.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.