груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРегіда, Г. О.-
dc.date.accessioned2025-02-10T12:28:37Z-
dc.date.available2025-02-10T12:28:37Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866-
dc.descriptionРегіда Г. О. Іноземний досвід професійної підготовки публічних службовців: міжнародні стандарти, кращі практики та перспективи їх застосування в Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Г. О. Регіда ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 93 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти професійної підготовки публічних службовців у контексті міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено аналізу стандартів, принципів і підходів до навчання у сфері публічного управління в таких регіонах, як Європа, США, Канада та Азія. Розглянуто рекомендації міжнародних організацій, зокрема ОЕСР, ООН та Європейського Союзу, які сприяють впровадженню стандартів прозорості, ефективності та інновацій у підготовку кадрів. Досліджено системи безперервного навчання, інтеграцію компетентнісного підходу, впровадження сучасних цифрових технологій, а також роль практичної підготовки через стажування та обмін досвідом. Увагу зосереджено на порівнянні моделей підготовки публічних службовців в Україні та за кордоном, що дозволило виявити переваги й недоліки існуючої системи. Розроблено рекомендації для адаптації передових міжнародних практик до українських умов, зокрема впровадження новітніх методів навчання, електронного урядування та розвитку лідерських якостей. На основі отриманих результатів зроблено висновок, що модернізація системи підготовки публічних службовців є важливим етапом реформування державного управління України. Інтеграція міжнародного досвіду сприятиме підвищенню ефективності управління, прозорості державної служби та довіри громадян до органів влади. The study investigates theoretical, methodological, and practical aspects of the professional training of public servants in the context of international experience. Special attention is devoted to analyzing standards, principles, and approaches to education in public administration in regions such as Europe, the USA, Canada, and Asia. The recommendations of international organizations, including the OECD, the United Nations, and the European Union, which promote the introduction of standards for transparency, efficiency, and innovation in personnel training, are considered. The research examines systems of continuous learning, the integration of a competency-based approach, the implementation of modern digital technologies, and the role of practical training through internships and experience exchanges. Focus is placed on comparing models of public servant training in Ukraine and abroad, revealing the strengths and weaknesses of the existing system. Recommendations are developed for adapting advanced international practices to Ukrainian conditions, including the implementation of innovative teaching methods, e-governance, and leadership development. Based on the results obtained, the study concludes that modernizing the system of professional training for public servants is a crucial step in reforming Ukraine’s public administration. The integration of international experience will enhance governance efficiency, transparency in public service, and citizens’ trust in government institutions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectІванов М. С.uk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпублічні службовціuk_UA
dc.subjectміжнародні стандартиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectpublic servantsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectinternational standardsuk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.titleІноземний досвід професійної підготовки публічних службовців: міжнародні стандарти, кращі практики та перспективи їх застосування в Україніuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Регіда Г. О..pdf638.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.