груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Г. М.-
dc.date.accessioned2025-02-11T11:40:07Z-
dc.date.available2025-02-11T11:40:07Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874-
dc.descriptionБондаренко Г. М. Реформа середньої освіти в контексті децентралізації влади в Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Г. М. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 84 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу впливу децентралізаційних процесів на систему середньої освіти в Україні. У роботі детально розглянуто теоретичні засади децентралізації, її принципи в публічному управлінні, а також міжнародний досвід впровадження подібних реформ у сфері освіти. Особлива увага приділена законодавчим основам реформи та її реалізації, викликам і перспективам, що виникають у процесі передачі повноважень місцевим громадам. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і списку використаних джерел. У першому розділі висвітлено теоретичні основи реформування середньої освіти та міжнародний досвід. У другому розділі аналізуються законодавчі та адміністративні аспекти децентралізації, а також її вплив на освітню систему в Україні. Третій розділ містить оцінку ефективності реформи середньої освіти в умовах децентралізації, включаючи фінансування, управлінські механізми та рекомендації для покращення системи. На основі здобутих результатів висуваються рекомендації щодо вдосконалення публічного управління освітою, зокрема шляхи інтеграції міжнародного досвіду в український контекст. Особливу увагу приділено необхідності підвищення прозорості та підзвітності освітніх процесів, а також зміцненню партнерства між державними органами, місцевими громадами та освітніми установами. Результати дослідження представлені на 27-й Всеукраїнській науково-практичній конференції «Могилянські читання-2024: Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальні, національні та регіональні аспекти». Наукова новизна роботи полягає у визначенні ключових перспектив децентралізації в освітній сфері та формуванні рекомендацій для вдосконалення публічного управління освітою.  The qualification work is devoted to the analysis of the impact of decentralization processes on the secondary education system in Ukraine. The work examines in detail the theoretical foundations of decentralization, its principles in public administration, as well as international experience in implementing similar reforms in the field of education. Particular attention is paid to the legislative foundations of the reform and its implementation, the challenges and prospects that arise in the process of transferring powers to local communities. The work consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. The first section highlights the theoretical foundations of secondary education reform and international experience. The second section analyzes the legislative and administrative aspects of decentralization, as well as its impact on the education system in Ukraine. The third section contains an assessment of the effectiveness of secondary education reform in the context of decentralization, including financing, management mechanisms and recommendations for improving the system. Based on the results obtained, recommendations are put forward for improving public education management, in particular ways to integrate international experience into the Ukrainian context. Particular attention is paid to the need to increase transparency and accountability of educational processes, as well as to strengthen partnerships between state bodies, local communities and educational institutions. The results of the study are presented at the 27th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference «Mohyla Readings-2024: Experience and Trends in Society Development in Ukraine: Global, National and Regional Aspects». The scientific novelty of the work lies in identifying key prospects for decentralization in the educational sector and formulating recommendations for improving public education management.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectЄмельянов В. М.uk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjecteducation reformuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectsecondary educationuk_UA
dc.subjectfinancinguk_UA
dc.subjectlocal self-governmentuk_UA
dc.subjecteducation managementuk_UA
dc.subjectinternational experienceuk_UA
dc.subjectреформа освітиuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectміжнародний досвідuk_UA
dc.titleРеформа середньої освіти в контексті децентралізації влади в Україніuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Бондаренко Г. М..pdf679.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.