груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Title: Розвиток резильєнтності студентів закладів вищої освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»
Authors: Буровицька, А. І.
Keywords: кафедра психології
Психологія
Терентьєва Н. О.
психологічна резильєнтність
стрес
іноземна мова за професійним спрямуванням
адаптація
студентська молодь
кризові умови
освітній процес
foreign language for professional purposes
psychological resilience
stress
adaptation
student youth
crisis situations
educational process
Issue Date: Dec-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Магістерська робота на тему «Розвиток резильєнтності студентів закладів вищої освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням» присвячена розвитку психологічної резильєнтності студентів вищих навчальних закладів в умовах війни, зокрема, через заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням. Метою дослідження стало обґрунтування і перевірка ефективності занять, що поєднують вивчення англійської мови та психологічні тренінги, спрямовані на розвиток психологічної стійкості студентів. Головними завданнями дослідження були проведення теоретико-методологічний аналіз основних підходів до вивчення психологічної резильєнтності , визначення методи діагностики особливостей резильєнтності студентів проведення емпіричне дослідження рівня психологічної резильєнтності студентської молоді під час війни на прикладі студентів 1-3 курсів Чорноморського національного університету імені Петра Могили, а також розробка рекомендацій щодо розвитку психологічної резильєнтності студентської молоді під час війни, що грунтується на 5 сесіях-заняттях, розроблені автором. Для досягнення поставлених цілей використано комплекс методів, серед яких теоретичний аналіз, синтез, порівняння, праксиметричний підхід, а також емпіричні методи: анкетування, бесіди, тестування (шкала резильєнтності Коннора-Девідсона, шкала тривожності, депресії та ПТСР), математичну статистику з використанням t-критерію Стьюдента. Емпіричне дослідження проводилося на базі Чорноморського національного університету імені Петра Могили серед студентів 1-3 курсів. Результати дослідження підтвердили гіпотезу, що інтеграція психологічної підтримки через мовні заняття підвищує рівень психологічної резильєнтності студентів. За результатами експерименту, студенти, які брали участь у спеціально розроблених заняттях, показали значне покращення показників психологічної стійкості, що свідчить про ефективність застосованої методики. Заняття підвищили стійкість до стресу та адаптивні можливості студентів на 20%, що є важливим фактором для їх психологічного благополуччя в умовах війни. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблені програми тренінгів можуть бути впроваджені в освітній процес, що дозволяє не лише підвищити мовну компетентність студентів, але й сприяти розвитку їх психологічної стійкості. Отримані результати мають потенціал для впровадження в інших навчальних закладах та можуть стати основою для розробки універсальних методик психологічної підтримки студентів у кризових умовах. The master's thesis titled "Development of Resilience in Students of Higher Education Institutions through Foreign Language Classes for Professional Purposes" is dedicated to the development of psychological resilience in university students in the context of war, specifically through foreign language classes for professional purposes. The aim of the research was to substantiate and test the effectiveness of classes combining English language learning with psychological training aimed at developing students' psychological resilience. The main tasks of the study included conducting a theoretical and methodological analysis of the key approaches to studying psychological resilience, determining diagnostic methods for assessing the resilience of students, conducting an empirical study of the level of psychological resilience among students during the war, using first- to third-year students of the Petro Mohyla Black Sea National University as an example, and developing recommendations for fostering psychological resilience in students during wartime, based on five training sessions developed by the author. To achieve the research objectives, a comprehensive set of methods was used, including theoretical analysis, synthesis, comparison, the praximetric approach, as well as empirical methods such as surveys, interviews, and testing (Connor-Davidson Resilience Scale, anxiety, depression, and PTSD scales), and mathematical statistics using the Student's t-test. The empirical study was conducted at the Petro Mohyla Black Sea National University among first- to third-year students. The research results confirmed the hypothesis that integrating psychological support through language classes enhances students' psychological resilience. According to the results of the experiment, students who participated in the specially designed sessions showed significant improvement in psychological resilience indicators, which indicates the effectiveness of the applied methodology. The sessions improved students' stress resistance and adaptive capacity by 20%, which is an important factor for their psychological well-being during wartime. The practical significance of the study lies in the fact that the developed training programs can be implemented into the educational process, which not only enhances students' language competencies but also contributes to the development of their psychological resilience. The results obtained have the potential to be implemented in other educational institutions and may form the basis for developing universal methods of psychological support for students in crisis situations.
Description: Буровицька А. І. Розвиток резильєнтності студентів закладів вищої освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / А. І. Буровицька ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 99 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська робота Буровицька А..pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.