Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919
Title: | Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра засобами арт-терапії |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | Косова, Т. А. |
Keywords: | кафедра психології Психологія Лисенкова І. П. емоційний інтелект арт-терапія емоційна саморегуляція емпатія соціалізація психологічні умови молодші школярі emotional intelligence art therapy emotional self-regulation empathy socialization psychological conditions primary school children |
Issue Date: | Dec-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | У роботі досліджено психологічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням методик арт-терапії. Розкрито сутність емоційного інтелекту, його структурні компоненти, а також значення емоційної саморегуляції, емпатії та соціальних навичок для загального психоемоційного розвитку школярів. Проведено аналіз методів арт-терапії, що сприяють формуванню емоційного інтелекту, таких як ізотерапія, музична терапія, казкотерапія тощо. Експериментальне дослідження проводилося на базі Вознесенського ліцею №10 Вознесенської міської ради Миколаївської області в 1-А та 1-Б класах, у рамках якого визначено вплив розробленої програми арт-терапевтичних занять на рівень емоційного інтелекту молодших школярів. Здійснено діагностику до та після експерименту, а також інтерпретацію результатів, що підтверджують ефективність арт-терапевтичних методик. Результатом дослідження стало розроблення практичних рекомендацій для педагогів і психологів щодо впровадження арт-терапевтичних методів у навчальний процес для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів. The thesis investigates the psychological conditions for developing emotional intelligence in primary school children through the application of art therapy techniques. The essence of emotional intelligence, its structural components, and the significance of emotional self-regulation, empathy, and social skills for the overall psycho-emotional development of schoolchildren are revealed. The analysis of art therapy methods contributing to the formation of emotional intelligence, such as isotherapy, music therapy, and fairy tale therapy, is conducted. The experimental study was conducted at Voznesensk Lyceum No. 10 of the Voznesensk City Council, Mykolaiv Region, in classes 1-A and 1-B. Within the framework of the study, the impact of the developed art therapy program on the level of emotional intelligence in primary school children was identified. Diagnostics before and after the experiment, as well as an interpretation of the results confirming the effectiveness of art therapy techniques, were carried out. As a result of the study, practical recommendations for teachers and psychologists were developed regarding the implementation of art therapy methods in the educational process to foster the development of emotional intelligence in primary school children. |
Description: | Косова Т. А. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Т. А. Косова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 117 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота Косова Т. .pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.