Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960
Title: | Гендерні особливості професійної ідентичності майбутніх психологів |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | Узун, В. В. |
Keywords: | кафедра психології Психологія Яблонський А. І. гендер професійна ідентичність майбутні психологи гендерні стереотипи професійний розвиток психологічна практика соціальні ролі самореалізація емпіричне дослідження професійна роль гендерні відмінності gender professional identity professional development social roles empirical research professional role |
Issue Date: | Dec-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню гендерних особливостей професійної ідентичності майбутніх психологів. В умовах сучасного суспільства професійна ідентичність є ключовим аспектом розвитку фахівців, оскільки визначає їхні орієнтації та впливає на самореалізацію і взаємодію з клієнтами. Гендер як соціально-культурна категорія значно впливає на формування професійної ідентичності через соціальні очікування, стереотипи та ролі, що асоціюються з чоловіками та жінками в професії психолога. У роботі проаналізовано теоретичні підходи до професійної ідентичності та гендеру, а також представлені результати емпіричного дослідження гендерних відмінностей у сприйнятті власної професійної ролі. Виявлено, що гендерна приналежність впливає на вибір професійних стратегій, стиль взаємодії з клієнтами та оцінку ефективності роботи, що може призводити до позитивних чи негативних аспектів у професійному розвитку психологів. Основними результатами дослідження є визначення того, як гендерна приналежність може впливати на вибір професійних стратегій, стиль взаємодії з клієнтами та оцінку власної ефективності. Робота спрямована на розширення розуміння гендерних аспектів професійної ідентичності та надання практичних рекомендацій щодо подолання гендерних стереотипів у професійній діяльності. The master's thesis is dedicated to the study of gender characteristics of the professional identity of future psychologists. In the context of modern society, professional identity is a key aspect of specialists' development, as it determines their orientations and influences self-realization and client interaction. Gender, as a socio-cultural category, significantly impacts the formation of professional identity through social expectations, stereotypes, and roles associated with men and women in the profession of psychology. The work analyzes theoretical approaches to professional identity and gender, as well as presents the results of an empirical study on gender differences in the perception of one’s professional role. It has been found that gender identity affects the choice of professional strategies, the style of client interaction, and the evaluation of work effectiveness, which can lead to both positive and negative aspects in the professional development of psychologists. The main results of the study include the identification of how gender identity can influence the selection of professional strategies, client interaction styles, and self-assessment of effectiveness. The work aims to expand the understanding of gender aspects of professional identity and provide practical recommendations for overcoming gender stereotypes in professional practice. |
Description: | Узун В. В. Гендерні особливості професійної ідентичності майбутніх психологів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / В. В. Узун ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 153 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська робота УЗУН В.В..pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.