груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеревач, Ю. В.-
dc.date.accessioned2025-05-21T13:11:15Z-
dc.date.available2025-05-21T13:11:15Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3969-
dc.descriptionЧеревач Ю. В. Мотиваційна готовність студентів-психологів до професійної діяльності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Ю. В. Черевач ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 101 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі досліджується проблема мотиваційної готовності студентів-психологів до професійної діяльності. Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення мотиваційної готовності майбутніх психологів, розкрито її структуру та особливості формування в процесі професійної підготовки. Визначено роль професійної ідентичності у становленні психолога та її взаємозв'язок з мотиваційною готовністю до професійної діяльності. На основі емпіричного дослідження встановлено рівні мотиваційної готовності студентів-психологів до професійної діяльності, виявлено її особливості та чинники формування. У дослідженні взяли участь 60 студентів 3-4 курсів спеціальності «Психологія». Діагностичний комплекс включав методики вивчення професійної мотивації, спрямованості, готовності та ідентичності. Розроблено та апробовано програму розвитку мотиваційної готовності студентів-психологів до професійної діяльності, яка включає тренінгові заняття, професійно-орієнтовані вправи, елементи коучингу та супервізії. Експериментально доведено ефективність запропонованої програми, про що свідчить позитивна динаміка показників мотиваційної готовності у експериментальній групі після її впровадження. Запропоновано практичні рекомендації щодо розвитку мотиваційної готовності студентів-психологів в процесі професійної підготовки, які можуть бути використані викладачами закладів вищої освіти, кураторами академічних груп та психологами. The thesis investigates the problem of motivational readiness of psychology students for professional activity. The theoretical analysis of scientific approaches to studying the motivational readiness of future psychologists is carried out, its structure and peculiarities of formation in the process of professional training are revealed. The role of professional identity in the formation of a psychologist and its relationship with motivational readiness for professional activity is determined. Based on empirical research, the levels of motivational readiness of psychology students for professional activity were established, its features and formation factors were revealed. The study involved 60 3rd and 4th-year students majoring in Psychology. The diagnostic complex included methods of studying professional motivation, orientation, readiness, and identity. A program for developing the motivational readiness of psychology students for professional activity has been developed and tested, which includes training sessions, professionally oriented exercises, elements of coaching and supervision. The effectiveness of the proposed program has been experimentally proven, as evidenced by the positive dynamics of motivational readiness indicators in the experimental group after its implementation. Practical recommendations for the development of motivational readiness of psychology students in the process of professional training are proposed, which can be used by teachers of higher education institutions, curators of academic groups, and psychologists.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectЗемляна Ю. А.uk_UA
dc.subjectмотиваційна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка психологівuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectпсихологічний тренінгuk_UA
dc.subjectmotivational readinessuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectpsychology studentsuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectprofessional motivationuk_UA
dc.subjectprofessional training of psychologistsuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectpsychological traininguk_UA
dc.titleМотиваційна готовність студентів-психологів до професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Черевач Ю..pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.