Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Title: | Психологічні засади супервізії у подоланні синдрому емоційного вигорання фахівців у системах спеціальної освіти та соціальної роботи |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | Тазарачева, Т. І. |
Keywords: | кафедра психології Сімейна психологія з основами психотерапії Якимчук Б. А. професійний стрес психоемоційний стан емоційне регулювання комунікації синдром емоційного вигорання супервізія фахівці соціономічних професій professional stress psycho-emotional state emotional regulation of communication emotional burnout syndrome supervision specialists in socionomic professions |
Issue Date: | Dec-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | У дипломній роботі здійснено теоретичне узагальнення проблеми супервізії і нове вирішення актуальної наукової проблеми подолання емоційного вигорання фахівців систем спеціальної освіти та соціальної роботи, оцінено стан її розробленості в сучасній психології. З’ясовано особливості та сучасні вимоги до впровадження супервізії: ролі та стилі супервізора, фокуси та функції супервізії; супервізорські відносини та відповідальність (сетинг, форми, види та методи). Виокремлено та схарактеризовано специфіку професійної діяльності фахівців систем спеціальної освіти та соціальної роботи як чинник розвитку синдрому емоційного вигорання. Розроблено структурно-функціональну модель супервізії, спрямовану на подолання синдрому емоційного вигорання професій сфер спеціальної освіти та соціальної роботи. Вивчено особливості емоційного вигорання фахівців спеціальної освіти та соціальної роботи. Верифіковано в емпіричному дослідженні концептуальну модель супервізії, спрямовану на подолання синдрому емоційного вигорання професій сфер спеціальної освіти та соціальної роботи. Підтверджено ефективність моделі супервізії як ефективного методу подолання емоційного вигорання фахівців спеціальної освіти та соціальної роботи. The diploma work provides a theoretical generalization of the problem of supervision and a new solution to the current scientific problem of overcoming the emotional burnout of specialists in the systems of special education and social work, and assesses the state of its development in modern psychology. The features and modern requirements for the implementation of supervision are clarified: the roles and styles of the supervisor, the focuses and functions of supervision; supervisory relations and responsibility (setting, forms, types and methods). The specifics of the professional activity of specialists in the systems of special education and social work as a factor in the development of the emotional burnout syndrome are identified and characterized. A structural-functional model of supervision has been developed, aimed at overcoming the emotional burnout syndrome of professions in the fields of special education and social work. The features of emotional burnout of specialists in special education and social work have been studied. A conceptual model of supervision has been verified in an empirical study, aimed at overcoming the emotional burnout syndrome of professions in the fields of special education and social work. The effectiveness of the supervision model as an effective method of overcoming emotional burnout of specialists in special education and social work has been confirmed. |
Description: | Тазарачева Т. І. Психологічні засади супервізії у подоланні синдрому емоційного вигорання фахівців у системах спеціальної освіти та соціальної роботи : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Т. І. Тазарачева ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 136 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота Тазарачева Т..pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.