груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартищенко, С. І.-
dc.date.accessioned2025-08-13T05:47:03Z-
dc.date.available2025-08-13T05:47:03Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4109-
dc.descriptionМартищенко С. І. Управління цифровим маркетингом підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / С. І. Мартищенко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 98 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню системи управління цифровим маркетингом у глобальному люксовому сегменті на прикладі холдингу LVMH. У роботі узагальнено теоретико-методологічні засади цифрового маркетингу, проаналізовано стратегію, канали комунікації та технологічні рішення digital-маркетингу LVMH, виявлено сильні та слабкі сторони. Розроблено напрями вдосконалення digital-стратегії, зокрема оптимізацію UX/UI, мобільної адаптації, впровадження AR/VR, NFT-інтеграцію, блокчейн-сертифікацію. Проведено економічне обґрунтування запропонованих заходів із розрахунком очікуваного ROI. Об’єкт дослідження – система управління цифровим маркетингом підприємства. Предмет дослідження – механізми та інструменти цифрового маркетингу в люксовому сегменті на прикладі LVMH. The qualification work is devoted to the study of the digital marketing management system in the global luxury segment on the example of the LVMH holding. The paper summarizes the theoretical and methodological foundations of digital marketing, analyzes the strategy, communication channels, and technological solutions of LVMH’s digital marketing, identifying strengths and weaknesses. Directions for improving the digital strategy are developed, including optimization of UX/UI, mobile adaptation, implementation of AR/VR, NFT integration, and blockchain certification. An economic justification of the proposed measures is provided with a calculation of the expected ROI. The object of study is the digital marketing management system of the enterprise. The subject of research is the mechanisms and tools of digital marketing in the luxury segment on the example of LVMH.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectДранус Л. С.uk_UA
dc.subjectМенеджментuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectлюксовий сегментuk_UA
dc.subjectLVMHuk_UA
dc.subjectомніканальністьuk_UA
dc.subjectROIuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectluxury segmentuk_UA
dc.titleУправління цифровим маркетингом підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна_робота_Софія_МАРТИЩЕНКО.pdf919.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.