груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШамраєв, О. Ю.-
dc.date.accessioned2025-08-13T06:13:19Z-
dc.date.available2025-08-13T06:13:19Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117-
dc.descriptionШамраєв О. Ю. Управління репутацією підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. Ю. Шамраєв ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 69 с.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі розкриті поняття, сутність і значення репутації підприємства, розкриті формування репутації підприємства в конкурентному середовищі, а саме ключові чинники, PR та брендинг, визначено підходи та моделі управління репутацією підприємства, надано загальну характеристику підприємства ТОВ «Розетка. УА», проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «Розетка. УА», визначено та оцінено поточний стан корпоративно соціальної відповідальності та ділової репутації ТОВ «Розетка. УА», сформовано SWOT-аналіз репутаційного капіталу підприємства та виявлено проблеми та ризики в управлінні ТОВ «Розетка. УА», сформовано стратегічні заходи та моніторинг як інструмент підвищення репутаційної привабливості ТОВ «Розетка. УА», надано прогнозні очікування результатів та ефективності впроваджених заходів для ТОВ «Розетка. УА». Об’єктом дослідження – процес управління репутацією підприємства на ринку надання послуг та продажу товарів. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління репутацією підприємства. The paper discloses the concept, essence and value of the reputation of the enterprise, reveals the formation of the reputation of the enterprise in a competitive environment, namely key factors, PR and branding, defines approaches and models for managing the reputation of the enterprise, provides a general description of the enterprise "Rozetka. AS, "the internal and external environment of" Rozetka. AA, "the current state of corporate social responsibility and business reputation of Rozetka LLC was determined and evaluated. UA, "formed a SWOT-analysis of the reputation capital of the enterprise and identified problems and risks in the management of Rozetka LLC. UA, "strategic measures and monitoring were formed as a tool to increase the reputational attractiveness of Rozetka LLC. AA, "provided forecast expectations of the results and effectiveness of the implemented measures for Rozetka LLC. SA. " The object of the study is the process of managing the reputation of an enterprise in the market for providing services and selling goods. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of managing the reputation of an enterprise.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectБрятко А. А.uk_UA
dc.subjectМенеджментuk_UA
dc.subjectрепутація підприємстваuk_UA
dc.subjectділова репутаціяuk_UA
dc.subjectрепутаційний менеджментuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectудосконалення управлінняuk_UA
dc.subjectbusiness reputationuk_UA
dc.subjectreputation of enterpriseuk_UA
dc.subjectreputation managementuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectimprovement of managementuk_UA
dc.titleУправління репутацією підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бакалаврська_робота_ШАМРАЄВ.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.