груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаличенко, А. В.-
dc.date.accessioned2025-08-13T13:14:27Z-
dc.date.available2025-08-13T13:14:27Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4126-
dc.descriptionГаличенко А. В. Вплив соціальних мереж на самооцінку підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / А. В. Галиченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 70 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена – теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню особливостей впливу соціальних мереж на самооцінку підлітків. Досліджено теоретичні підходи до вивчення самооцінки в підлітковому віці. Проаналізовано вікові особливості та психологічні чинники формування самооцінки. Розглянуто сучасні підходи до впливу соціальних мереж на психологічний стан підлітків та обґрунтовано методику власного дослідження. Емпірично досліджено взаємозв’язок між рівнем цифрової активності підлітків та їхньою самооцінкою. Розроблено практичні рекомендації щодо підтримки здорової самооцінки в умовах активного використання соціальних мереж. Об’єктом дослідження виступає самооцінка підлітків. Предметом дослідження є вплив соціальних мереж на самооцінку підлітків. Наукова новизна: уточнено уявлення про механізми формування самооцінки під впливом соціальних мереж; запропоновано практичні рекомендації з урахуванням сучасних цифрових реалій. The qualification paper is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the influence of social networks on adolescents’ self-esteem. Theoretical approaches to studying self-esteem in adolescence have been examined. Age-related characteristics and psychological factors of self-esteem formation have been analyzed. Current approaches to studying the influence of social networks on adolescents’ psychological state have been considered, and the methodology of the author's research has been substantiated. An empirical study was conducted to examine the relationship between the level of adolescents’ digital activity and their self-esteem. Practical recommendations have been developed to support healthy self-esteem in the context of active use of social networks. Object of the study: adolescents self-esteem. Subject of the study: the influence of social networks on adolescents self-esteem. Scientific novelty: clarified the understanding of the mechanisms of self-esteem formation under the influence of social networks; practical recommendations have been proposed, taking into account current digital realities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЛукіна Н. Б.uk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectdigital approvaluk_UA
dc.subjectsocial comparisonuk_UA
dc.subjectpsychological well-buk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectцифрове схваленняuk_UA
dc.subjectсоціальне порівнянняuk_UA
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk_UA
dc.titleВплив соціальних мереж на самооцінку підлітківuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галиченко_Кваліфікаційна_робота.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.