груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorКузьменко, Д. Д.-
dc.date.accessioned2025-08-14T07:36:37Z-
dc.date.available2025-08-14T07:36:37Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135-
dc.descriptionКузьменко Д. Д. Самооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. Д. Кузьменко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 85 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню впливу самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів підліткового віку. Досліджено наукові підходи до визначення структури, функцій та формування самооцінки. Проаналізовано взаємозв’язок рівня самооцінки з навчальною мотивацією, емоційною стійкістю та характером соціальної поведінки підлітків. Описано методологічні підходи до вивчення самооцінки та обґрунтовано вибір психодіагностичних методик. Емпірично досліджено вплив рівня самооцінки на успішність та міжособистісні контакти школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо формування та підтримки адекватної самооцінки учнів у шкільному середовищі. Об'єктом дослідження виступає процес формування самооцінки підлітків. Предметом дослідження є вплив самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів. Наукова новизна полягає в поєднанні теоретичного аналізу та авторського емпіричного дослідження, що дало змогу виявити ключові взаємозв’язки між самооцінкою, навчальними досягненнями та соціальною поведінкою підлітків. The qualification paper is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the influence of self-esteem on the academic performance and interpersonal relationships of adolescent students. Theoretical approaches to the structure, functions, and development of self-esteem are examined. The relationship between the level of self-esteem and academic motivation, emotional stability, and patterns of social behavior in adolescence is analyzed. Methodological approaches to studying self-esteem are reviewed, and the choice of psychodiagnostic tools is substantiated. An empirical study was conducted to explore how self-esteem affects students’ academic performance and interpersonal interactions. Practical recommendations were developed to support and enhance adequate self-esteem in the school environment. The object of the study is the process of self-esteem formation in adolescents. The subject of the study is the impact of self-esteem on students’ academic performance and interpersonal relationships. Scientific novelty lies in the combination of theoretical analysis and original empirical research, which revealed key correlations between self-esteem, academic success, and social behavior in adolescence.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЛукіна Н. Б.uk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectміжособистісні відносиниuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectacademic performanceuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectinterpersonal relationshipsuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.titleСамооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнівuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Навчально-науковий медичний інститут

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Кузьменко_кваліфікац робота.pdf1.32 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.