Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьменко, Д. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-14T07:36:37Z | - |
dc.date.available | 2025-08-14T07:36:37Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135 | - |
dc.description | Кузьменко Д. Д. Самооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. Д. Кузьменко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 85 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню впливу самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів підліткового віку. Досліджено наукові підходи до визначення структури, функцій та формування самооцінки. Проаналізовано взаємозв’язок рівня самооцінки з навчальною мотивацією, емоційною стійкістю та характером соціальної поведінки підлітків. Описано методологічні підходи до вивчення самооцінки та обґрунтовано вибір психодіагностичних методик. Емпірично досліджено вплив рівня самооцінки на успішність та міжособистісні контакти школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо формування та підтримки адекватної самооцінки учнів у шкільному середовищі. Об'єктом дослідження виступає процес формування самооцінки підлітків. Предметом дослідження є вплив самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів. Наукова новизна полягає в поєднанні теоретичного аналізу та авторського емпіричного дослідження, що дало змогу виявити ключові взаємозв’язки між самооцінкою, навчальними досягненнями та соціальною поведінкою підлітків. The qualification paper is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the influence of self-esteem on the academic performance and interpersonal relationships of adolescent students. Theoretical approaches to the structure, functions, and development of self-esteem are examined. The relationship between the level of self-esteem and academic motivation, emotional stability, and patterns of social behavior in adolescence is analyzed. Methodological approaches to studying self-esteem are reviewed, and the choice of psychodiagnostic tools is substantiated. An empirical study was conducted to explore how self-esteem affects students’ academic performance and interpersonal interactions. Practical recommendations were developed to support and enhance adequate self-esteem in the school environment. The object of the study is the process of self-esteem formation in adolescents. The subject of the study is the impact of self-esteem on students’ academic performance and interpersonal relationships. Scientific novelty lies in the combination of theoretical analysis and original empirical research, which revealed key correlations between self-esteem, academic success, and social behavior in adolescence. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра психології | uk_UA |
dc.subject | Лукіна Н. Б. | uk_UA |
dc.subject | Психологія | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | навчальні досягнення | uk_UA |
dc.subject | міжособистісні відносини | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | academic performance | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | interpersonal relationships | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.title | Самооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-науковий медичний інститут |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Кузьменко_кваліфікац робота.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.