Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4138
Title: | Психологічні чинники прокрастинації студентів закладів вищої освіти в умовах війни |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» |
Authors: | Панайоті, А. О. |
Keywords: | Кафедра психології Старченко А. В. Психологія прокрастинація війна студенти стрес психологічні чинники саморегуляція психологічна підтримка psychological factors procrastination self-regulation psychological support |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних чинників, що зумовлюють прокрастинацію серед студентів закладів вищої освіти в умовах війни. У роботі проаналізовано наукові підходи до вивчення феномену прокрастинації, її зв’язок із такими психологічними характеристиками, як тривожність, стрес, мотивація, саморегуляція, перфекціонізм та інші. Особливу увагу приділено вивченню впливу екстремальних умов (воєнних дій, соціальної нестабільності, вимушеної адаптації) на посилення проявів прокрастинації серед студентської молоді. Емпіричне дослідження було проведено серед студентів спеціальності 053 «Психологія» Чорноморського національного університету імені Петра Могили. Використано валідні психодіагностичні методики, зокрема шкалу прокрастинації Б. Такмана, опитувальник К. Лея та шкалу сприйманого стресу PSS-10. Результати дослідження дозволили встановити наявність зв’язку між рівнем прокрастинації та психологічними характеристиками студентів в умовах підвищеного стресу. У межах роботи запропоновано практичні рекомендації щодо психологічної підтримки студентів та подолання проявів прокрастинації в умовах війни. This qualification thesis is devoted to the theoretical justification and empirical study of psychological factors that influence procrastination among university students during wartime. The paper analyzes scientific approaches to the study of procrastination and its relationship with psychological characteristics such as anxiety, stress, motivation, self-regulation, perfectionism, and others. Particular attention is paid to the impact of extreme conditions (military actions, social instability, forced adaptation) on the intensification of procrastination among students. The empirical research was conducted among students majoring in Psychology (specialty 053) at Petro Mohyla Black Sea National University. Valid psychodiagnostic tools were used, including the B. Tuckman Procrastination Scale, the K. Lay Procrastination Scale, and the Perceived Stress Scale (PSS-10). The study revealed a significant relationship between the level of procrastination and students' psychological characteristics under increased stress conditions. Based on the results, practical recommendations are proposed for psychological support and overcoming procrastination among students during wartime. |
Description: | Панайоті А. О. Психологічні чинники прокрастинації студентів закладів вищої освіти в умовах війни : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / А. О. Панайоті ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 76 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4138 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Панайоті_Кваліфікац робота.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.