груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4142
Title: Особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Authors: Попович, В. О.
Keywords: Кафедра психології
Старченко А. В.
Психологія
неповна сім’я
самооцінка
тривожність
психологічні особливості
молодший шкільний вік
single-parent family
self-esteem
anxiety
primary school age
psychological characteristics
Issue Date: Jun-2025
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена – теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку. У роботі розглянуто поняття сім’ї як об’єкта психологічного вивчення, проаналізовано психологічні особливості формування самооцінки та прояву тривожності у молодших школярів. Визначено зміст і характер впливу неповної сім’ї на емоційний стан дитини, а також досліджено відмінності між повною та неповною сім’єю у формуванні самооцінки та рівня тривожності. Емпірично встановлено, як саме неповна сім’я впливає на ці психологічні характеристики, та розроблено практичні рекомендації щодо підтримки дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на формування позитивної самооцінки та зниження рівня тривожності. Об’єктом дослідження є самооцінка та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Предметом дослідження виступають психологічні особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності. Наукова новизна полягає в узагальненні теоретичних підходів і розробці практичних рекомендацій щодо зниження тривожності та формування адекватної самооцінки у дітей, що виховуються в неповних сім’ях. The qualification thesis is devoted to the theoretical analysis and empirical research of the influence of a single-parent family on the self-esteem and anxiety level of primary school-aged children. The work examines the concept of the family as an object of psychological study, analyzes the psychological features of the formation of self-esteem and the manifestation of anxiety in younger schoolchildren. The content and nature of the influence of a single-parent family on the emotional state of the child are defined. Differences between complete and single-parent families in the development of self-esteem and anxiety levels are also investigated. Empirical research reveals how exactly a single-parent family affects these psychological characteristics. Practical recommendations are developed to support primary school-aged children in fostering positive self-esteem and reducing anxiety levels. The object of the study is the self-esteem and anxiety level of primary school-aged children. The subject of the study is the psychological peculiarities of the influence of a single-parent family on self-esteem and anxiety level. Scientific novelty lies in the generalization of theoretical approaches and the development of practical recommendations for reducing anxiety and forming adequate self-esteem in children raised in single-parent families.
Description: Попович В. О. Особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / В. О. Попович ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 92 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4142
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попович_кваліфікац робота.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.