Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свечинська, І. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-14T08:17:55Z | - |
dc.date.available | 2025-08-14T08:17:55Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4144 | - |
dc.description | Свечинська І. Р. Специфіка емоційного інтелекту у студентів спеціальностей комп'ютерних наук та майбутніх психологів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / І. Р. Свечинська ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 96 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню особливостей емоційного інтелекту у студентів спеціальностей комп'ютерних наук та майбутніх психологів. У роботі досліджено теоретичні підходи до розуміння емоційного інтелекту, його структури та компонентів. Проаналізовано чинники розвитку ЕІ в юнацькому віці з урахуванням професійної спрямованості. Емпірично досліджено специфіку емоційного інтелекту в обох групах студентів, виявлено значущі відмінності в його проявах та рівні розвитку. Розроблено практичні рекомендації щодо цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту для студентів комп'ютерних наук та майбутніх психологів. Об'єктом дослідження виступає емоційний інтелект студентів. Предметом дослідження є специфіка емоційного інтелекту у студентів спеціальностей комп'ютерних наук та майбутніх психологів. Наукова новизна полягає в емпіричному виявленні та обґрунтуванні відмінностей у структурі та рівні емоційного інтелекту у студентів різних фахових напрямків, а також у розробці диференційованих практичних рекомендацій для його розвитку. This qualification work is dedicated to the theoretical analysis and empirical study of the specifics of emotional intelligence in computer science students and future psychologists. The study investigated theoretical approaches to understanding emotional intelligence, its structure, and components. Factors influencing the development of emotional intelligence in adolescence, considering professional orientation, were analyzed. The specifics of emotional intelligence in both student groups were empirically examined, revealing significant differences in its manifestations and development levels. Practical recommendations for the targeted development of emotional intelligence for computer science students and future psychologists were developed. The object of the study is students' emotional intelligence. The subject of the study is the specifics of emotional intelligence in computer science students and future psychologists. The scientific novelty lies in the empirical identification and substantiation of differences in the structure and level of emotional intelligence among students of different professional fields, as well as in the development of differentiated practical recommendations for its development. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра психології | uk_UA |
dc.subject | Астремська І. В. | uk_UA |
dc.subject | Психологія | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні науки | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | emotional intelligence | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | computer science | uk_UA |
dc.title | Специфіка емоційного інтелекту у студентів спеціальностей комп'ютерних наук та майбутніх психологів | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Свечинська_кваліфікац робота.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.