груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУсік, П. В.-
dc.date.accessioned2025-08-14T08:22:58Z-
dc.date.available2025-08-14T08:22:58Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4146-
dc.descriptionУсік П. В. Інтеграція ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / П. В. Усік ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 81 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню уваги учнів молодшого дошкільного віку та апробування способів покращення уваги за допомогою інтеграції ігрових технік в освітній процес. Досліджено теоретичні передумови використання ігрових технологій у навчанні та їх вплив на увагу учнів. Проаналізовано сучасні підходи до інтеграції ігрових технологій у навчальний процес. Емпірично досліджено вплив ігрових технологій на увагу молодших школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо інтеграції ігрових технологій у шкільну практику для покращення уваги учнів. Об'єктом дослідження виступає увага дітей молодшого шкільного віку як психічний процес. Предметом дослідження є психологічні особливості уваги дітей молодшого шкільного віку, в освітньому процесі ЗЗСО. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані практичних рекомендацій інтеграції ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного віку. The qualification work is devoted to the theoretical justification and empirical study of the attention of students of primary preschool age and testing ways to improve attention by integrating game techniques into the educational process. The theoretical prerequisites for the use of game technologies in learning and their impact on the attention of students are investigated. It analyses modern approaches to integration of game technologies into the educational process. The influence of game technologies on the attention of younger schoolchildren is empirically investigated. Practical recommendations on the integration of game technologies into school practice to improve the attention of students have been developed. The object of the study is the attention of children of primary school age as a mental process. The subject of the study is the psychological characteristics of the attention of children of primary school age, in the educational process of ZZSO. The scientific novelty lies in the development of theoretical provisions and substantiated practical recommendations for the integration of game technologies into the educational process as a means of improving attention in students of primary school age.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectДрозд О. В.uk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectінтеграція ігрових технологійuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпізнавальні психічні процесиuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectintegration of game technologiesuk_UA
dc.subjectattentionuk_UA
dc.subjectjunior school ageuk_UA
dc.titleІнтеграція ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Усік_кваліфікац робота.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.