груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, В. В.-
dc.date.accessioned2019-06-25T13:08:57Z-
dc.date.available2019-06-25T13:08:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/549-
dc.descriptionОлійник В. В. Розвиток методів автоматизації корекції систем ітераційних звернень громадян за переліком параметрів : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» / В. В. Олійник, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська наукова робота на здобуття освітньої кваліфікації «Магістр автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. У процесі створення ПЗ використовуються: аналітичні та статистичні методи; метод стратегічного аналізу користувачів, який містить ABC-аналіз та XYZ-аналіз; методи захисту персональних даних та методи оптимального пошуку. У процесі виконання магістерської наукової роботи було досліджено стан автоматизованих систем для малого та середнього бізнесу, проаналізовано їхні переваги та недоліки, виконано аналіз існуючих рішень для автоматизованих систем, розглянуто популярні рішення на прикладі 1С Бухгалтерія, Бітрікс, проаналізовано сфери послуг, наявні проблеми і завдання, які повинен виконувати автоматизований комплекс, який було запропоновано. Магістерська робота містить визначення загальної структури SRM-системи, розгляд модулів подібних систем. За допомогою методів статистики і аналітики, методів аналізу пропозицій, захисту персональних даних та інших виконано аналіз існуючих алгоритмів оптимального пошуку дороги. Результати дипломної роботи можуть бути корисними для підприємства з проблемами збільшення обсягів послуг і надходжень. Робота дозволяє вирішити проблему зменшення ризиків для підприємства, оптимізації керуючих, операційних і підтримуючих рішень. Робота складається зі вступу, 4 розділів, висновків і розділу з охорони праці. Магістерська наукова робота містить 117 с. (без додатків), 3 табл., 44 рис., 1 додаткок, 43 джерела посилання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectавтоматизація та комп’ютерно інтегровані технологіїen_US
dc.subjectТрунов О. М.en_US
dc.subjectавтоматизована система керуванняen_US
dc.subjectсистема управління роботи з клієнтамиen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectособа, що приймає рішенняen_US
dc.titleРозвиток методів автоматизації корекції систем ітераційних звернень громадян за переліком параметрівen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олійник.pdf567.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.