груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗеленков, Д. С.-
dc.date.accessioned2019-07-05T08:16:17Z-
dc.date.available2019-07-05T08:16:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/629-
dc.descriptionЗеленков Д. С. Розробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контенту : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Д. С. Зеленков, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.en_US
dc.description.abstractВ даній дипломній роботі був опанований процес створення відеогри з використанням процедурної генерації контенту для досягнення бажаного результату. Об’єкт дослідження – процес розробки ігрового застосунку в жанрі «Головоломка». Предмет дослідження – методи та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення. Метою дипломної роботи являється підвищення ефективності процесу розробки ігрового програмного забезпечення за рахунок оптимізації процесу генерації лабіринтів на основі алгоритмів процедурної генерації контенту. Дипломна робота складається з таких розділів: аналіз відеоігор та класифікації лабіринтів; методи для реалізації гри та засоби програмної розробки; моделювання ігрового програмного забезпечення; програмна реалізація ігрового застосунку. Перший розділ містить в собі аналіз ігор і лабіринтів та необхідні теоретичні відомості. Другий розділ містить опис алгоритмів та засобів програмної розробки. Третій розділ містить модель ігрового програмного забезпечення. Четвертий розділ містить детальний опис створення відеогри. Після завершення роботи була створена відеогра на комп’ютер, яка надає можливість пройти лабіринти, створені трьома різними алгоритмами. Гра має 2 типа гри: за рівнями та зі самостійними налаштуваннями. Дипломна робота складається зі 67 сторінок, 66 рисунків, 2 таблиць, 40 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 17 сторінок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectШвед Альона Володимирівнаen_US
dc.subjectкомп’ютерна граen_US
dc.subjectвідеограen_US
dc.subjectUnity3Den_US
dc.subjectпроцедурна генераціяen_US
dc.titleРозробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контентуen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Зеленков 403.pdf856.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.