Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зеленков, Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-05T08:16:17Z | - |
dc.date.available | 2019-07-05T08:16:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/629 | - |
dc.description | Зеленков Д. С. Розробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контенту : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Д. С. Зеленков, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с. | en_US |
dc.description.abstract | В даній дипломній роботі був опанований процес створення відеогри з використанням процедурної генерації контенту для досягнення бажаного результату. Об’єкт дослідження – процес розробки ігрового застосунку в жанрі «Головоломка». Предмет дослідження – методи та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення. Метою дипломної роботи являється підвищення ефективності процесу розробки ігрового програмного забезпечення за рахунок оптимізації процесу генерації лабіринтів на основі алгоритмів процедурної генерації контенту. Дипломна робота складається з таких розділів: аналіз відеоігор та класифікації лабіринтів; методи для реалізації гри та засоби програмної розробки; моделювання ігрового програмного забезпечення; програмна реалізація ігрового застосунку. Перший розділ містить в собі аналіз ігор і лабіринтів та необхідні теоретичні відомості. Другий розділ містить опис алгоритмів та засобів програмної розробки. Третій розділ містить модель ігрового програмного забезпечення. Четвертий розділ містить детальний опис створення відеогри. Після завершення роботи була створена відеогра на комп’ютер, яка надає можливість пройти лабіринти, створені трьома різними алгоритмами. Гра має 2 типа гри: за рівнями та зі самостійними налаштуваннями. Дипломна робота складається зі 67 сторінок, 66 рисунків, 2 таблиць, 40 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 17 сторінок. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | бакалаврська робота | en_US |
dc.subject | комп'ютерні науки | en_US |
dc.subject | Швед Альона Володимирівна | en_US |
dc.subject | комп’ютерна гра | en_US |
dc.subject | відеогра | en_US |
dc.subject | Unity3D | en_US |
dc.subject | процедурна генерація | en_US |
dc.title | Розробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контенту | en_US |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Зеленков 403.pdf | 856.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.