груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолдован, М. О.-
dc.date.accessioned2019-07-05T10:58:31Z-
dc.date.available2019-07-05T10:58:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/634-
dc.descriptionМолдован М. О. Розробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гри : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / М. О. Молдован , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена створенню back-end ігрового сервісу на основы Unity3D. Об’єктом дослідження дипломної роботи є специфіка разробки кросcплатформного ігрового сервісу на основі Unity. Предметом дослідження є засоби і технології розробки механіки гри. Мета роботи – покращення ігрового процесу за рахунок вибору та застосування найбільш оптимального ігрового движка на прикладі реалізації гри-платформера на різних платформах. Дипломна робота містить наступні розділи: ­ аналіз предметної області; ­ огляд технологій back-end; ­ створення моделей і макетів проекту; ­ програмна реалізація ігрового сервісу. У першому розділі проведений детальний аналіз предметної області, а саме аналіз взаємодія різних компонентів ігрового движка при генерації кадру та існуючі технології згладжування. Наведений перелік ігрових механік, які повинні бути реалізовані в проекті. Також сформульована задача проектування. У другому розділі дипломної роботи наведено етапи розробки і опис програм, технологій, які будуть використовуватися для реалізації поставлених в проекті задач. У третьому розділі дипломної роботи представлені макети і моделі проекту, які були створені впродовж дипломної роботи. Ці дані в повній мірі описують структуру застосунка. У четвертому розділі наведено послідовність проектування та реалізації back-end кроссплатформного застосунку та результати самої розробки і програмної реалізації ігрового сервісу. В результаті виконання дипломної роботи для покращення ігрового процесу було використано найоптимальніший ігровий движок, який дав змогу реалізувати задуману логіку і механіку не тільки на одній платформі Windows а й на Android та PS4. Робота містить 1 таблицю, 20 рисунки, 30 літературних джерела та 1 додаток. Загальний обсяг дипломної роботи складає 80 сторінок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectКірей Катерина Олександрівнаen_US
dc.subjectігровий сервісen_US
dc.subjectback-enden_US
dc.subjectзастосунокen_US
dc.subjectігровий двигунen_US
dc.subjectпрограмне забезпеченняen_US
dc.titleРозробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гриen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат молдован 403.pdf428.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.