Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/636
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Оліфіренко, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-05T11:10:40Z | - |
dc.date.available | 2019-07-05T11:10:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/636 | - |
dc.description | Оліфіренко К. В. Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / К. В. Оліфіренко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с. | en_US |
dc.description.abstract | В даній дипломній роботі розглянуто процес створення гри на мобільні телефони з використанням методів інтерполяції для реалізації функціоналу гри. Об’єкт дослідження – процеси розробки двомірного ігрового застосунку у жанрі «Головоломка» для Android та iOS. Предмет дослідження – є методи, прийоми та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення для пристроїв на базі iOS і Android платформ. Метою дипломної роботи є підвищення якості управління візуальною складовою контенту при створенні ігрових додатків за рахунок формування ефекту плавного переходу між різними станами заданих об'єктів на основі методів інтерполяції. Дипломна робота містить наступні розділи: аналіз процесу розробки гри та інструментарію; моделювання функціоналу ігрового додатку та методів для реалізації; розробка гри на мобільний пристрій. У першому розділі дипломної роботи розглянуто основні етапи створення ігор і досліджено можливості технічних засобів для розробки гри. У другому розділі дипломної створено модель застосунку та функціональні вимоги до гри та підібрані методи інтерполювання для їх реалізації. У третьому розділі дипломної розглядається процес розробки гри з докладним описом програмної частини. У цілому робота складається зі 66 сторінок, 43 рисунків, 43 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 19 сторінок. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | бакалаврська робота | en_US |
dc.subject | комп'ютерні науки | en_US |
dc.subject | Швед Альона Володимирівна | en_US |
dc.subject | мобільна гра | en_US |
dc.subject | інтерполяція | en_US |
dc.subject | Unity 3D | en_US |
dc.subject | розробка ігор | en_US |
dc.subject | пазл | en_US |
dc.subject | головоломка | en_US |
dc.title | Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції | en_US |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Олифиренко 403.pdf | 711.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.