груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОліфіренко, К. В.-
dc.date.accessioned2019-07-05T11:10:40Z-
dc.date.available2019-07-05T11:10:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/636-
dc.descriptionОліфіренко К. В. Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / К. В. Оліфіренко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с.en_US
dc.description.abstractВ даній дипломній роботі розглянуто процес створення гри на мобільні телефони з використанням методів інтерполяції для реалізації функціоналу гри. Об’єкт дослідження – процеси розробки двомірного ігрового застосунку у жанрі «Головоломка» для Android та iOS. Предмет дослідження – є методи, прийоми та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення для пристроїв на базі iOS і Android платформ. Метою дипломної роботи є підвищення якості управління візуальною складовою контенту при створенні ігрових додатків за рахунок формування ефекту плавного переходу між різними станами заданих об'єктів на основі методів інтерполяції. Дипломна робота містить наступні розділи: аналіз процесу розробки гри та інструментарію; моделювання функціоналу ігрового додатку та методів для реалізації; розробка гри на мобільний пристрій. У першому розділі дипломної роботи розглянуто основні етапи створення ігор і досліджено можливості технічних засобів для розробки гри. У другому розділі дипломної створено модель застосунку та функціональні вимоги до гри та підібрані методи інтерполювання для їх реалізації. У третьому розділі дипломної розглядається процес розробки гри з докладним описом програмної частини. У цілому робота складається зі 66 сторінок, 43 рисунків, 43 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 19 сторінок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectШвед Альона Володимирівнаen_US
dc.subjectмобільна граen_US
dc.subjectінтерполяціяen_US
dc.subjectUnity 3Den_US
dc.subjectрозробка ігорen_US
dc.subjectпазлen_US
dc.subjectголоволомкаen_US
dc.titleПроектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяціїen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Олифиренко 403.pdf711.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.